Mærkelig besked i Mail, når jeg åbner
Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 10-03-03 09:54

Hej med jer

Jeg er for alvor begyndt at arbejde med OSX, dejligt, men jeg støder jo
på nogle ting her i begyndelsen som undrer mig. Jeg får f.eks. en besked
i Mail, når jeg åbner programmet, som lyder således:

"Mail wants permission to decrypt item "a.behrendt.dk" in keychain. Do
you want to allow this?"

Hvad menes der med det?

--
med venlig hilsen Birgitte

http://www.behrendt.dk/
ftp://80.197.181.14/ in action from 9 am - 0.30 am CET

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-03-03 10:05

On Mon, 10 Mar 2003 9:54:24 +0100, 2900] Birgitte Behrendt wrote
(in message <1frlne8.s47m31v0pwaoN%birgitte@behrendt.dk>):

> [...]
> i Mail, når jeg åbner programmet, som lyder således:
>
> "Mail wants permission to decrypt item "a.behrendt.dk" in keychain. Do

Det er en første gangs ting. Bare klik 'always allow'. Det sker også efter
nye opdateringer til Mail.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 10-03-03 10:22

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Det er en første gangs ting. Bare klik 'always allow'. Det sker også efter
> nye opdateringer til Mail.

Tak skal du ha'

Fra : Jonas Voss

Dato : 10-03-03 11:45

In dk.edb.mac, [2900] wrote:

> "Mail wants permission to decrypt item "a.behrendt.dk" in keychain. Do
> you want to allow this?"

Det betyder at mail gerne vil have lov til at dekryptere
informationerne der ligger i Keychain og som gælder for din mailkonto.
Det er udelukkende for at du ikke hver gang skal indtaste brugernavn
og password til din mailkonto. Bare sig ja.

   It's just a job. Grass grows, birds fly,
   waves pound the sand. I beat people up. - Muhammed Ali, 1977.

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 10-03-03 14:22

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> [...]
> Det er udelukkende for at du ikke hver gang skal indtaste brugernavn
> og password til din mailkonto. Bare sig ja.

Tak Det er meget rart at vide hvad den egentlig mener.

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-03-03 14:29

On Mon, 10 Mar 2003 14:22:26 +0100, 2900] Birgitte Behrendt wrote
(in message <1frlzwf.141kqet5arf36N%birgitte@behrendt.dk>):

> Tak Det er meget rart at vide hvad den egentlig mener.

Ja, man bliver lidt forvirret første gang.

The Moose says:"Growing older sure beats the alternative."