iMap server
Fra : David Blangstrup

Dato : 09-03-03 13:13

Jeg har fundet imapd servere, der bruger Berkeley, men findes der en iMap
server der bruger Mysql?

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-03-03 23:22

In article <0001HW.BA90EE660001C23DF0182600@news.cybercity.dk>,
David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Jeg har fundet imapd servere, der bruger Berkeley, men findes der en iMap
> server der bruger Mysql?

Øeh, er det webmail-servere du leder efter?

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 10-03-03 09:45

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Øeh, er det webmail-servere du leder efter?

Hvis det er tilfældet er IMP værd at overveje.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-03-03 09:49

On 10 Mar 2003 09:44:42 +0100, Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

>Hvis det er tilfældet er IMP værd at overveje.

Absolut.

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-03-03 10:08

On Sun, 9 Mar 2003 23:21:59 +0100, Martin Edlich wrote
(in message <newsspam4-179535.23215909032003@news.fu-berlin.de>):

> Øeh, er det webmail-servere du leder efter?

Jeg tænker på den her
< http://www.macdevcenter.com/pub/a/mac/2002/08/23/jaguar_server.html?page=4>
og om der fandtes nogen der brugte Mysql?

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-03-03 10:13

On Mon, 10 Mar 2003 10:08:18 +0100, David Blangstrup
<firstname@lastname.dk> wrote:

>Jeg tænker på den her
>< http://www.macdevcenter.com/pub/a/mac/2002/08/23/jaguar_server.html?page=4>
> og om der fandtes nogen der brugte Mysql?

Hvad vil du bruge MySQL til i forbindelse med IMAP-serveren?

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-03-03 10:16

On Mon, 10 Mar 2003 10:13:26 +0100, Martin Edlich wrote
(in message <fllo6vohjjqi30h4g2eqaptilbqdnls0f5@4ax.com>):

> Hvad vil du bruge MySQL til i forbindelse med IMAP-serveren?

Det var bare en tanke. Så vidt jeg kan forstå, bruges i den her artikel en
Berkeley database, og så spekulerede jeg på, om der ikke fandtes noget nyere,
der brugte Mysql, siden alt nyere åbenbart går den vej?

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-03-03 10:59

On Mon, 10 Mar 2003 10:16:15 +0100, David Blangstrup

>Det var bare en tanke. Så vidt jeg kan forstå, bruges i den her artikel en
>Berkeley database, og så spekulerede jeg på, om der ikke fandtes noget nyere,
>der brugte Mysql, siden alt nyere åbenbart går den vej?

Det er nok mig der ikke er helt med, men hvor læser du noget om en
database?

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-03-03 11:12

On Mon, 10 Mar 2003 10:58:55 +0100, Martin Edlich wrote
(in message <odoo6vg6m5sc1pqqkfhonirmkcfms45s4s@4ax.com>):

> Det er nok mig der ikke er helt med, men hvor læser du noget om en
> database?

Aha, jeg læste Berkeley og troede straks... sorry

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-03-03 11:37

On Mon, 10 Mar 2003 11:11:37 +0100, David Blangstrup

>Aha, jeg læste Berkeley og troede straks... sorry

Om ikke andet, så lykkedes det da dig at forvirre mig

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-03-03 13:15

On Mon, 10 Mar 2003 11:36:59 +0100, Martin Edlich wrote
(in message <sfqo6vkh4u543umnkoe1map93jtec8ucjb@4ax.com>):

Og det var ikke så lidt...