fil .pps?
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 08-03-03 17:01

Hej
Jeg får af og til en fil med posten der slutter .pps.
Jeg kan ikke åbne emnet med de programmer jeg har.
Hvad er .pps?, og hvordan kanjeg -se- emnet+

mvh

Michael C.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 08-03-03 17:26

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Jeg får af og til en fil med posten der slutter .pps.
> Jeg kan ikke åbne emnet med de programmer jeg har.
> Hvad er .pps?,

Et Powerpoint dokument!

> og hvordan kanjeg -se- emnet+

Med Powerpoint eller Keynote!
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 08-03-03 19:44

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Hvad er .pps?, og hvordan kanjeg -se- emnet+

Som Michael har svaret - men har du ikke Keynote el. Powerpoint kan du
på Microsofts hjemmeside hente en viewer gratis.

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 09-03-03 14:22

> Som Michael har svaret - men har du ikke Keynote el. Powerpoint kan du
> på Microsofts hjemmeside hente en viewer gratis.

Jeg har prøvet (det er nok mig der er noget galt med) men hvor i
hjemmesiden finder jeg denne -viewer-

På forhånd tak

mvh

Michael C.