VCD2 og mac
Fra : Jørgen Hansen

Dato : 08-03-03 01:30

Hej

For et par år siden var jeg i Bejing, Kina hvor jeg købte et par CD'ere i
den kinesiske opera. De er i formatet VCD2.0
Jeg kan ikke læse dem på mac'en. Er der nogle løsninger???

Hej fra Jørgen.

Fra : Bitbucket

Dato : 08-03-03 08:32

Jørgen Hansen <jorgen@cajunmusic.dk> wrote:

> [...]
> den kinesiske opera. De er i formatet VCD2.0
> Jeg kan ikke læse dem på mac'en. Er der nogle løsninger???

Videolan Client (vlc) og den er gratis:

http://videolan.org/pub/videolan/vlc/0.5.1/macosx/vlc-0.5.1a.dmg
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 08-03-03 15:38

Tak skal du have - nu har jeg fået "hul igennem"
Hej fra Jørgen.