Så er det det min fødselsdag
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-03-03 12:45

Jep om 2 år er man 40, frisk og fantastisk 8-D

Lykønksninger modtages gerne.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Tom Dissing

Dato : 05-03-03 12:48

Tillykke !!!!
Tom

PS
Må du få din første G5 maskine inden den - fremtidige - runde dag.
Evt I en ren 64 bit version !! (?)

Fra : Thomas

Dato : 05-03-03 12:49

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
> Jep om 2 år er man 40, frisk og fantastisk 8-D
> Lykønksninger modtages gerne.

Jamen til lykke med dagen

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - live webcam
http://www.fastfreeway.dk?ref=11242 Får du trafik nok på hjemmeside?
http://www.autobooster.dk/register.php?referer=1152 Stadig ikke nok trafik?

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 05-03-03 13:22

> Jep om 2 år er man 40, frisk og fantastisk 8-D

Tillykke med dagen

Har du fået nogen gode gaver?

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-03-03 13:29

Nicolai Brandt <spam@robra.dk> wrote:

> Tillykke med dagen
>
> Har du fået nogen gode gaver?

Jeg har fået et gavekort til zoneterapi og kropsmassage i halvanden
time. 8-D

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-03-03 13:32

"[2900] Jesper Haaber Gylling" wrote:

> Jeg har fået et gavekort til zoneterapi og kropsmassage i halvanden
> time. 8-D

Hva' ska' du ikke ha' pudset ettallet.....]

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-03-03 14:58

On Wed, 5 Mar 2003 13:31:38 +0100, Niels Ebbesen wrote
(in message <3E65EE29.FC6798FD@niels-ebbesen.net>):

> Hva' ska' du ikke ha' pudset ettallet.....]

Jeg troede det var et tretal og et ottetal???

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : David Blangstrup

Dato : 05-03-03 14:57

On Wed, 5 Mar 2003 12:45:20 +0100, 2900] Jesper Haaber Gylling wrote
(in message <1frcm1b.dw6on11bcwaj6N%jesper@gylling.net>):

> Jep om 2 år er man 40, frisk og fantastisk 8-D
>
> Lykønksninger modtages gerne.

Tillykke! Du er jo endnu ikke tør bag ørerne, endnu grøn...

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 05-03-03 15:08

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> On Wed, 5 Mar 2003 12:45:20 +0100, 2900] Jesper Haaber Gylling wrote
> (in message <1frcm1b.dw6on11bcwaj6N%jesper@gylling.net>):

> Tillykke! Du er jo endnu ikke tør bag ørerne, endnu grøn...

Tak de fleste af dem jeg kender siger også er jeg er født 10 år for
sent, når jeg fyrer op under The Doors, Pink Floyd og
Creedence.............

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jørgen Angel

Dato : 05-03-03 15:15

> Tak de fleste af dem jeg kender siger også er jeg er født 10 år for
> sent, når jeg fyrer op under The Doors, Pink Floyd og
> Creedence.............
Mange af dem der besøger min hjemmeside med de gamle rockbilleder var
dårlig nok født da billederne blev taget. Man er aldrig for ung til den
gamle rock!

Jørgen

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 05-03-03 19:22

> Tak de fleste af dem jeg kender siger også er jeg er født 10 år for
> sent, når jeg fyrer op under The Doors, Pink Floyd og
> Creedence............

hmm - min datter (nu 27 - jeg snart 51) overspillede alle mine
Hendrix-LP'er da hun var 15.

For Jimi - han ku'

Og for øvrigt er også jeg født for sent: Generationen fra sidst i
40'erne (de såkaldte 68'ere) har virkelig haft glæde af både Elvis,
ungdomsoprør samt ikke mindst inflationen i 70'erne. DE sidder virkelig
på flæsket i dag med store huse inflationen (delvist) har betalt, ingen
nævneværdig studiegæld i sin tid....

venlig hilsen

Martin
--
MA @ 55.01.46N 11.50.39E www.ammentorp.org fjern xyz fra mailadresse

--and don't forget to boogie

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-03-03 00:13

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> [...]
> ungdomsoprør samt ikke mindst inflationen i 70'erne. DE sidder virkelig
> på flæsket i dag med store huse inflationen (delvist) har betalt, ingen

Hov-hov. Du er elleve år ældre end mig. Du har kunnet købe hus, mens det
var billigt. Siden er priserne steget, steget og steget, så du nu har en
enorm friværdi. Tænk på alle de unge mennesker, der for ti år siden
købte en lille ejerlejlighed til kr. 250.000,- i København. De kan sælge
den for en million i dag.
En af mine forældres venner er ejendomsmægler i Gentofte. Jeg
spurgte ham, hvordan folk dog får råd til at købe huse til 4-5
millioner, som de let koster i Gentofte. Det er fordi, de for femten år
siden som unge købte et hus til en million. Nu kan det sælges for tre
millioner, og de har afdraget en halv på det. De har altså 2,5 millioner
med i lommen, når de skal købe nyt hus. Så kom ikke her, din
mangemillionær!
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 06-03-03 15:44

> [...]
> millioner, og de har afdraget en halv på det. De har altså 2,5 millioner
> med i lommen, når de skal købe nyt hus. Så kom ikke her, din

Sagen er, at jeg bor til leje.....

venlig hilsen

Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-03-03 22:13

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Sagen er, at jeg bor til leje.....

Pokkers!
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 06-03-03 09:02

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) skrev:

>Tak de fleste af dem jeg kender siger også er jeg er født 10 år for
>sent, når jeg fyrer op under The Doors, Pink Floyd og
>Creedence.............

Så har de ikke set billedet af dig som ung...

Tillykke!
--
Christian

"jeg kender en der er medlem af Harry Krisna"
- Chokmah Mogensen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 06-03-03 14:00

Christian Bech wrote:

> "jeg kender en der er medlem af Harry Krisna"
> - Chokmah Mogensen

- og så kan man jo spekulere på, hvem den oplysning siger mest om...

FUT: news:alt.dev.null

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Christian Bech

Dato : 07-03-03 14:08

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev:

>- og så kan man jo spekulere på, hvem den oplysning siger mest om...

Ups. Den skulle sådan set kun bruges i grupper, der i forvejen er
Chokmah-inficerede.

>FUT: news:alt.dev.null

Også i den grad ignoreret. Jeg farer bare vild.
--
Christian
"Mange års brug af Usenet har hjulpet mig til erkendelsen af, at

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 08-03-03 01:44

Christian Bech wrote:

> Også i den grad ignoreret. Jeg farer bare vild.

Hvis der er risiko for, at du farer vild i en skraldespand, så
må vi hellere FUT'e til news:dk.snak.mudderkastning ...]

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jonas Voss

Dato : 05-03-03 15:08

Fra : Jørgen Angel

Dato : 05-03-03 15:12

> Jep om 2 år er man 40, frisk og fantastisk 8-D
>
> Lykønksninger modtages gerne.

Til lykke med den runde dag om to år! Mind os lige igen til den tid,
ik'?

Jørgen

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 05-03-03 15:18

> Lykønksninger modtages gerne.

Det sender vi sammen med klippekortet til fedtsugningsklinikken.

--
cordial regards, Peter +45 5192 3981
http://titancity.com/articles/religions.html

http://haxor.dk/islamnyt/ - fordelene ved indvandringen i DK

Fra : Per Rønne

Dato : 05-03-03 17:43

> Jep om 2 år er man 40, frisk og fantastisk 8-D
>
> Lykønksninger modtages gerne.

Kondolencer med den fremskredne alder sendt .
--
Per Erik Rønne

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 05-03-03 20:16

Per Rønne wrote:

> Kondolencer med den fremskredne alder sendt .

Den eneste måde Jesper kan overleve på, er jo ved at blive ældre...:)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 05-03-03 20:41

> Jep om 2 år er man 40, frisk og fantastisk 8-D
Så har du jo noget at se frem til.
> Lykønksninger modtages gerne.
Tillykke, mon jeg finder et hulkort som gave til dig.

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg - Denmark

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 05-03-03 23:32

Hej Jesper.

> Jep om 2 år er man 40, frisk og fantastisk 8-D
>
> Lykønksninger modtages gerne.
Til lykke og lykke til i de næste mange år ¨

/Sebastian

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 05-03-03 23:49

> Jep om 2 år er man 40, frisk og fantastisk 8-D

Tillykke med de første 38 ¢8¬)

--
mvh.
Mogens Thyregod