Min debut;o)internetinstilling os9?
Fra : lone schmidt

Dato : 03-03-03 18:46

Hej allesammen.
Har en ibook ,med Jaguar.
Jeg har i.f.m. instilling af Macsoup stødt på dette problem: Jeg kan
ikke ændre i internetinstillingerne på OS 9.2.2? Jeg har også prøvet
hvor OS 9.2.2 var startdisk, det hjalp ikke?

Og en tak til Jesper Gylling for at indvie mig i Macsoup.

Spændt på at høre fra jer.

Med venlig hilsen
Maclone

Fra : Morten Lind

Dato : 03-03-03 19:01

lone schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> [...]
> hvor OS 9.2.2 var startdisk, det hjalp ikke?
>
> Og en tak til Jesper Gylling for at indvie mig i Macsoup.

Har & hej, Lone....så ka´ det være, man ka´ få at vide, om du fik styr
på alt det andet?

Jesper er ved at fraternisere hele macbruger herover...

Morten
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Morten Lind

Dato : 03-03-03 19:02

> [...]

> hvor OS 9.2.2 var startdisk, det hjalp ikke?
>
> Og en tak til Jesper Gylling for at indvie mig i Macsoup.

Men hvad er det nu liiiige, du skal ændre, og hvorfor?
M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-03-03 10:19

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Men hvad er det nu liiiige, du skal ændre, og hvorfor?

Ja, brug da MacSOUP i OS X versionen. Når du alligevel kører Jaguar, så
er det da meget nemmere ikke at skulle over i Classic.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : lone schmidt

Dato : 04-03-03 15:44

> Ja, brug da MacSOUP i OS X versionen. Når du alligevel kører Jaguar, så
> er det da meget nemmere ikke at skulle over i Classic.
Tak for svarene.

Jeg har ikke fået ordnet det hele Morten, det kommer jo også hele tiden
nye udfordringer.

Grunden til at jeg ikke bruger X versionen af Macsoup, er at der stod
med store bogstaver at det var en beta version og af det er på eget
ansvar. Men eller har du helt ret Henrik, det kan godt være at jeg
skifter Men hvorom alting er: Hvor indstiller man nyhedsserveren i
OSX?

Med venlig hilsen
Maclone

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-03-03 16:12

lone schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Grunden til at jeg ikke bruger X versionen af Macsoup, er at der stod
> med store bogstaver at det var en beta version og af det er på eget
> ansvar.

Det er nu en meget stabil beta, så der er ikke noget at frygte. Beta går
vist mest på, at den ikke ser så OS X agtig ud endnu.

> Men eller har du helt ret Henrik, det kan godt være at jeg skifter Men
> hvorom alting er: Hvor indstiller man nyhedsserveren i OSX?

Man kan i hvert fald gøre det i MacSOUP. Mon ikke man også gør det i de
andre nyhedsgruppeprogrammer? Men det er da vist rigtigt, at man i OS X
10.1 kunne indstille det centralt. Jeg tror nu ikke, MacSOUP læste det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 04-03-03 17:01

> [...]
> ansvar. Men eller har du helt ret Henrik, det kan godt være at jeg
> skifter Men hvorom alting er: Hvor indstiller man nyhedsserveren i

Hej Lone.......beta´en er fin. File>Settings>Servers>NNTP HOST
Morten