Hvis nu Safari havde været en rigtig smart
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 28-02-03 16:45

havde den spurgt en om den skulle importere bookmarks fra alle ens andre
browsere ved installation.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 28-02-03 16:56

> havde den spurgt en om den skulle importere bookmarks fra alle ens andre
> browsere ved installation.

HØRT - og håber Apple hører det også...

venlig hilsen

Martin
--
MA @ 55.01.46N 11.50.37E fjern xyz fra mailadresse

--and don't forget to boogie

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 28-02-03 23:11

Martin Ammentorp wrote:

> HØRT - og håber Apple hører det også...
>
> venlig hilsen
>
> Martin
Hørt, Hørt, send dem en bugrapport om det....
--
See yea
Henry Lerche Madsen

Fra : Morten Lind

Dato : 01-03-03 10:08

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Hørt, Hørt, send dem en bugrapport om det....

Øhh.....det er lidt længe siden, men jeg mener, jeg markerede alle
bookmarks´ene i Chimera og gemte dem som bookmarks.html på skrivebordet.

Derefter importerede jeg i Safari - de er der i hvert fald allesammen,
meget fint og i orden. Måske smed jeg bare arkivet/filen fra
skrivebordet ind i bookmarks-oversigten i Safari.

Prøv - men arkivet skal hedde bookmarks.html - det kan jeg huske.
Morten
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Michael Holm

Dato : 01-03-03 18:39

> havde den spurgt en om den skulle importere bookmarks fra alle ens andre
> browsere ved installation.

Safari Enhancer er svaret på alle (og alle andre Safari brugere)
drømme

http://gordon.sourcecod.com/sites/safari_enhancer.php

husk at slå debug menu'en til så kan man via den åbne sider i ens
andre browser som safari ikke åbner så godt (f.eks. debat forum på
http://www.budodanmark.dk )

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 01-03-03 18:57

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> [...]
>
> husk at slå debug menu'en til så kan man via den åbne sider i ens
> andre browser som safari ikke åbner så godt (f.eks. debat forum på

Er der nogen, der IKKE har den?
M.

Fra : Michael Holm

Dato : 01-03-03 19:38

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Er der nogen, der IKKE har den?
> M.

Ja - siden at ingen svaret jesper at han når den var installeret kunne
han importere alle de bookmarks han vil fra en masse browser

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 01-03-03 19:55

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> Ja - siden at ingen svaret jesper at han når den var installeret kunne
> han importere alle de bookmarks han vil fra en masse browser

Nå, var det dér, jeg gjorde det? Jeg bruger den ikke så meget, men den
debug-dims har jeg haft fra første dag.
M.

Fra : Michael Holm

Dato : 01-03-03 21:47

> Nå, var det dér, jeg gjorde det? Jeg bruger den ikke så meget, men den
> debug-dims har jeg haft fra første dag.
> M.
så har du sikkert kun den første version af enhancer, du kan gå op og
hente den nyeste, der er en lille smule flere ting man kan !

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 01-03-03 22:42

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> så har du sikkert kun den første version af enhancer, du kan gå op og
> hente den nyeste, der er en lille smule flere ting man kan !

Nej, for jeg hentede også en ny, da v.60 kom ud, så det følges ad
M.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 01-03-03 21:43

> havde den spurgt en om den skulle importere bookmarks fra alle ens andre
> browsere ved installation.

Hvis min tante havde skæg ville det være min onkel

Hvis nu Safari ikke var et betaprogram havde det sikkert gjort det.

Jesper

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 01-03-03 21:46

> havde den spurgt en om den skulle importere bookmarks fra alle ens andre
> browsere ved installation.

Prøv engang at taste ævle+alt+B i Safari.

Hos mig står der så i den nedeste mappe i venstre kolonne Imported IE
favorites du havde bare ikke fundet dem.

Jesper