Palm og USB problem
Fra : Jørgen Hansen

Dato : 26-02-03 16:46

Jeg kører med den nye iMac 800 mz og system 10.2.4 og desuden en Palm 505
med USB tilslutning. Imac'en kan ikke finde Palm under system 10.2.4 mens
der ingen problemer er under 9.2.2.
Jeg har kontaktet Palm og fik nogle anvisninger som i første omgang løste
problemet (komplet afinstallering og forfra), men efter en uge optrådte
problemet igen. En gentagelse af af- og installering hjalp ikke.
Er dette et generelt problem - er der nogle bud på dette?

Hej fra Jørgen.

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-02-03 17:25

Jørgen Hansen <jorgen@cajunmusic.dk> wrote:

> [...]
> problemet igen. En gentagelse af af- og installering hjalp ikke.
> Er dette et generelt problem - er der nogle bud på dette?

Hvilke programmer bruger du? Vi bruger iCal og iSync uden problemer.
Tidligere brugte vi Palm egen kalender, men det var vist under 10.2.3.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 04-03-03 17:16

On 27/02/03 17:25, in article 1fr0iwr.7q9h9fykbofpN%henrik@muenster.dk,
"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> wrote:

> Hvilke programmer bruger du? Vi bruger iCal og iSync uden problemer.
> Tidligere brugte vi Palm egen kalender, men det var vist under 10.2.3.

Hej igen

Jeg kører med Palms eget kalenderprogram. Jeg syncede sidst i system 9.2 for
et par dage siden helt problemfrit. Mac'en finder Palm straks. Jeg har
prøvet at installere Palm Desktop i system 10.2.4 men Palm og Mac kan
åbenbart slet ikke finde hinanden her. Jeg tror jeg vil prøve iCal og iSync!

Hej fra Jørgen.

Fra : Per Rønne

Dato : 05-03-03 17:43

> [...]

> åbenbart slet ikke finde hinanden her. Jeg tror jeg vil prøve iCal og iSync!

Med skam at melde er jeg forlængst gået over til at foretage
synkroniseringer på min Windows-laptop, som en form for backup.
--
Per Erik Rønne

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 27-02-03 18:11

Jørgen Hansen <jorgen@cajunmusic.dk> writes:

> Jeg kører med den nye iMac 800 mz og system 10.2.4 og desuden en
> Palm 505 med USB tilslutning. Imac'en kan ikke finde Palm under
> system 10.2.4 mens der ingen problemer er under 9.2.2.

Jeg har synket min Palm m505 med MacOSXs PalmDesktop over IrDA uden
problemer. Dog kan jeg ikke få min cardle i spil, og jeg har bestilt
en ny fra Palm. Hvor længe er det siden, du sidst har synket i OS9.2?
Er du opmærksom på at Palm har tilbegekald en stribe cradler til
m505'ere pga. fejl?

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 04-03-03 17:17

On 27/02/03 18:10, in article m2vfz5abuf.fsf@sputnik.janus.dk, "Janus
Sandsgaard" <spam@janus.dk> wrote:

> [...]
> en ny fra Palm. Hvor længe er det siden, du sidst har synket i OS9.2?
> Er du opmærksom på at Palm har tilbegekald en stribe cradler til

Hej Janus

Jeg har fået leveret en ny cradle fra Palm og den har været i brug fra
starten af iMac'ens levetid - problemet er stadig at jeg sagtens kan synce
fra 9.2.2 men ikke fra 10.2.4. Siden jeg KAN synce fra 9.2.2 kan der vel
ikke være nogt galt med min cradle (?).

Hej fra Jørgen.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 04-03-03 19:08

Jørgen Hansen <jorgen@cajunmusic.dk> writes:

> Siden jeg KAN synce fra 9.2.2 kan der vel ikke være nogt galt med
> min cradle (?).

Nej, det har du ret i. Jeg tænkte bare, at du måske havde sync'et over
IrDa i en periode.

-j