Safari
Fra : Per Rønne

Dato : 25-02-03 18:51

Fra : Peter Kiil

Dato : 25-02-03 19:01

per@ronne.invalid wrote on 25/02/03 18:51:

Fra : Per Rønne

Dato : 26-02-03 05:46

> in article 1fqy9i9.tjge4m50vnhN%per@ronne.invalid, Per Rønne at
> per@ronne.invalid wrote on 25/02/03 18:51:
>
> > Prøv denne site:
> >
> > http://www.online-literature.com/orwell/1984/
>
> Hvorfor?

Hvad resultat fik du da?

Jeg får nemlig:

You Are Banned

You have been banned from our site for 1 of two reasons:
You use an offline browser to download our site in mass.
You use an ad blocking program.
We do not allow offline browsers on our site. People use them to
download the entire site which really puts a load on our server.
Additionally they can be used to effectively steal all the work we put
into placing these works online. If you're interesting in buying PDF
files of the works on this site please visit
http://www.online-literature.com/cd/

We do not allow ad blocking programs for obvious reasons. Nothing in
life is free, you pay for your access to our site by viewing the
advertisements, if you choose not to view the advertisements then you're
stealing from us. You will need to deactivate your ad blocking software
in order to access this site.

Your IP address is: 217.157.136.78
--
Per Erik Rønne

Fra : Jonas Voss

Dato : 26-02-03 08:42

In dk.edb.mac, Per Rønne wrote:

> [...]
>
> You have been banned from our site for 1 of two reasons:
> You use an offline browser to download our site in mass.

Bruger du så en af de to ting?

No trees were killed in the sending of this message. However,

Fra : Per Rønne

Dato : 26-02-03 09:20

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Bruger du så en af de to ting?

Jeg så såmænd bare en henvisning til siden i MacSOUP, og åbnede den med
et cmd-klik. Resultatet var som ovenfor.
--
Per Erik Rønne

Fra : Peter Kiil

Dato : 26-02-03 09:28

in article 1fqz3xo.13dsty1qpupwvN%per@ronne.invalid, Per Rønne at
per@ronne.invalid wrote on 26/02/03 5:46:

> Hvad resultat fik du da?

Sidens indhold. Så det må være hos dig den er gal....

--
/peter

Fra : Per Madsen

Dato : 26-02-03 10:32

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> in article 1fqz3xo.13dsty1qpupwvN%per@ronne.invalid, Per Rønne at

> Sidens indhold. Så det må være hos dig den er gal....

Jeg fik samme besked som Per, men det er vel fordi vi har slået "Block
pop-up windows" til i Safari.

> You use an ad blocking program.

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-02-03 11:43

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Jeg fik samme besked som Per, men det er vel fordi vi har slået "Block
> pop-up windows" til i Safari.

Jeg har slået block-pop-ups TIL men får siden fint frem.
Oppe foroven er der dog en aggressiv reklame om at man bør teste sin
pc/browser for "slow speed", men siden står fint nedenunde.
mP

Fra : Nis Sarup

Dato : 26-02-03 18:52

Hehe, det fryder mig lidt at jeg kan se siden uden problemer og uden
reklamer :D
Jeg bruger Safari .62 og PithHelmet.

Nis Sarup

Fra : Per Rønne

Dato : 26-02-03 21:35

Nis Sarup <mit-fornavn@mit-efternavn.dk> wrote:

> Hehe, det fryder mig lidt at jeg kan se siden uden problemer og uden
> reklamer :D
> Jeg bruger Safari .62 og PithHelmet.

Og jeg kan ikke engang se siden med IE fra en Windowsmaskine. De har
ganske simpelt registreret min /faste/ IP-adresse!
--
Per Erik Rønne

Fra : [5220] maciek

Dato : 26-02-03 10:52

Per Rønne <per@ronne.invalid> wrote:

> http://www.online-literature.com/orwell/1984/

Har lige været inde på siden, og det hele virker perfekt med safari. Det
skal lige siges at jeg har slået pop-up reklamer fra i safari.
mvh. Maciek

Fra : Martin Edlich

Dato : 26-02-03 21:44

I <1fr06dx.fh8eq3nmeqvqN%per@ronne.invalid> Per_Rønne ytrede:
> Og jeg kan ikke engang se siden med IE fra en Windowsmaskine. De har
> ganske simpelt registreret min /faste/ IP-adresse!

Kører du med en proxy-server?

Fra : Per Rønne

Dato : 26-02-03 21:48

> I <1fr06dx.fh8eq3nmeqvqN%per@ronne.invalid> Per_Rønne ytrede:
>
> Kører du med en proxy-server?

Nej. MacOS X 10.2.4 på min G4, Windows 2000 på min Windåse. Gennem
router og dhcp-server som leveret af CyberCity. ADSL. Jeg ved ikke
engang hvordan en proxy-server sættes op ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Martin Edlich

Dato : 26-02-03 22:17

I <1fr0cgy.xd7siq1axnblrN%per@ronne.invalid> Per_Rønne ytrede:

> Nej. MacOS X 10.2.4 på min G4, Windows 2000 på min Windåse. Gennem
> router og dhcp-server som leveret af CyberCity. ADSL. Jeg ved ikke
> engang hvordan en proxy-server sættes op ...

Næh, men det kan det være de gør hos Cybercity. Du har ikke sat dine
browsere op til at køre med en http-proxy?

Fra : Per Rønne

Dato : 27-02-03 06:20

> I <1fr0cgy.xd7siq1axnblrN%per@ronne.invalid> Per_Rønne ytrede:

> Næh, men det kan det være de gør hos Cybercity. Du har ikke sat dine
> browsere op til at køre med en http-proxy?

Ikke det jeg ved af.
--
Per Erik Rønne

Fra : Martin Edlich

Dato : 27-02-03 07:07

I <1fr0zc3.100g0uy1i36whlN%per@ronne.invalid> Per_Rønne ytrede:

> Ikke det jeg ved af.

Så er det nok ikke det. Win IE har det med at autodetektere proxy, så
det kan godt være at den er sat op til det.