Jeg er lidt lost
Fra : godset

Dato : 13-03-01 22:01

Hej alle
Ja i må altså undskylde at jeg ikke har været med de sidste 14 dage ......
min computer gik i sort efter at jeg havde postet "jesus kommer igen....."
indlægget. Så nu er jeg helt lost mht hvem der har svaret, hvornår, og
hvordan. Faktisk så har jeg svaret på nogle af jeres indlæg, men kan ikke se
dem i nyhedsgruppen, så de ligger nok og svæver rundt et sted ude i
cyberspace. Der har virkelig været kuk i systemet her. Jeg har næsten
opgivet at følge diskutionen, men vil prøve at komme ind igen med de indlæg
omkring emnet,der kommer fra i dag.
Venlig hilsen
Anne-Marie

Fra : Erik Larsen

Dato : 14-03-01 14:05

"godset" <godset@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> min computer gik i sort efter at jeg havde postet "jesus kommer igen....."

Til din information, Han er ikke kommet de sidste 14 dage.