Til Morten Lind
Fra : Per Madsen

Dato : 22-02-03 15:00

Jonas skrev:
> Måske det blot handler om, at OSX ikke er sat til at mounte disken ved
> opstart? I OS9.x kunne man ved formattering af disk og partitioner
> vælge, om disken skulle auto-mounte ved opstart. Hvis partitonen
> alligevel er tom er en løsning måske at boote systemet fra cd,
> formatterde den lille partition, og holde udkig efter
> evt. muligheder for at fra/tilvælge automount ved opstart.

Som lovet så får du lige resultatet af mit forsøg på at generhverve mig
min 8 gb partition. Som du havde forudset, så kunne det ikke lade sig
gøre ;-(

Anyway, tak for forsøget Janus

Har postet det før med indlægget er ikke dukket op i min "suppe"..

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 22-02-03 17:30

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> [...]
> gøre ;-(
>
> Anyway, tak for forsøget Janus
>
> Har postet det før med indlægget er ikke dukket op i min "suppe"..

No offence - en god ting kan ikke læses for ofte
M.
(Tak)
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz