Domæner
Fra : Per Madsen

Dato : 22-02-03 14:56

Hvor er det billigst at registrere domæner?

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Peter Kiil

Dato : 22-02-03 15:03

in article 1fqses9.qfu88n1omhdymN%permandREMOVETHIS@cool.dk, Per Madsen at
permandREMOVETHIS@cool.dk wrote on 22/02/03 14:56:

> Hvor er det billigst at registrere domæner?

GratisDNS.dk er et dejligt sted.....

--
/peter

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 22-02-03 15:44

Peter Kiil <spam@kiil.net> writes:

> GratisDNS.dk er et dejligt sted.....

Jeg har også kun hørt pæne ord om den virksomhed.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003

Fra : Per Madsen

Dato : 22-02-03 19:23

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Jeg har også kun hørt pæne ord om den virksomhed.
>
> -j

OK, den tjekker jeg!

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Tom Dissing

Dato : 22-02-03 19:42

Spørgsmålet er så blot hvor det skal ligge..
To gode steder kunne være der hvor det koster 10 kroner om måneden, eller
der hvor der koster 9 kroner om måneden.
Jeg kan ikke huske hvad stederne hedder, men de har begge 9 eller 10 I deres
navn !!
Tom

On 22/02/03 19:22, in article
1fqsr4z.og8hl91fsnkmqN%permandREMOVETHIS@cool.dk, "Per Madsen"

Fra : Peter Kiil

Dato : 22-02-03 19:49

in article BA7D8311.49FD%tom@mir.dk, Tom Dissing at tom@mir.dk wrote on
22/02/03 19:42:

> [...]
> der hvor der koster 9 kroner om måneden.
> Jeg kan ikke huske hvad stederne hedder, men de har begge 9 eller 10 I deres

Tag et smut forbi dk.edb.internet.udbydere.webhotel og læs 'anbefalingerne'.

--
/peter

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 22-02-03 20:08

Tom Dissing wrote:

> Spørgsmålet er så blot hvor det skal ligge..
> To gode steder kunne være der hvor det koster 10 kroner om måneden,
> eller der hvor der koster 9 kroner om måneden.

Ahmmm... en given vare vil altid kunne produceres i en ringere
kvalitet, så den kan sælges en krone billigere...!

Og den slags produkter er jo nemme at sælge på et marked, hvor
forbrugerene kun ser på på prisen...!

Men husk på, at ærgelsen over en dårlig vare, holder ti gange
så længe, som glæden ved den lave pris...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-02-03 22:38

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
> forbrugerene kun ser på på prisen...!
>
> Men husk på, at ærgelsen over en dårlig vare, holder ti gange
> så længe, som glæden ved den lave pris...!

Så kan man jo bruge DHT <http://www.dht.dk>. Der koster det 16,- kr. om
måneden. Det må jo være næsten dobbelt så godt
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 22-02-03 23:16

Henrik Münster wrote:

> Så kan man jo bruge DHT <http://www.dht.dk>. Der koster det 16,- kr. om
> måneden. Det må jo være næsten dobbelt så godt

WebStart, pris pr. md. 16 (20), serverplads (Mb) 0,5 .....

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen