MDD Larm - Apple reagerer
Fra : Karl Antz

Dato : 21-02-03 23:01

Sese - Apple lader alligevel til at lytte:

https://depot.info.apple.com/generic/index.html

De tilbyder en ny strømforsyning samt nye ventilatorer til
MDD-maskinerne mod betaling af porto, dvs ca 150 kroner...

Hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-02-03 23:25

Karl Antz <karlantz@isa.dknet.dk> wrote:

> Sese - Apple lader alligevel til at lytte:
>
> https://depot.info.apple.com/generic/index.html
>
> De tilbyder en ny strømforsyning samt nye ventilatorer til
> MDD-maskinerne mod betaling af porto, dvs ca 150 kroner...

Det er det, jeg altid har sagt: Stol trygt på Apple. De passer godt på
os i Cupertino.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : ct

Dato : 22-02-03 01:47

Det må jeg sk* nok sige - flot Apple!

claus

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 22-02-03 15:28

> Det er det, jeg altid har sagt: Stol trygt på Apple. De passer godt på
> os i Cupertino.

For det meste, ja.

Godt gået, Apple.

--
cordial regards, the prime minister of Peterburg:
http://www.nationstates.net/ +45 5192 3981

Fra : Peter Kiil

Dato : 22-02-03 01:58

in article 1fqr6jl.1r9e30v1v0o72N%karlantz@isa.dknet.dk, Karl Antz at
karlantz@isa.dknet.dk wrote on 21/02/03 23:01:

> De tilbyder en ny strømforsyning samt nye ventilatorer til
> MDD-maskinerne mod betaling af porto, dvs ca 150 kroner...

Det var da en underlig ide når nu det kun er hystader, hyklere og løgnere
der kan høre de larmer.....

--
/peter

Fra : ct

Dato : 22-02-03 10:42

> Det var da en underlig ide når nu det kun er hystader, hyklere og
> løgnere der kan høre de larmer.....

LOL

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-02-03 13:50

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> Det var da en underlig ide når nu det kun er hystader, hyklere og løgnere
> der kan høre de larmer.....

Jamen de er jo også kunder, og Apple skal jo sælge computere og få penge
i kassen. Derfor er det vigtigt, at Apple prøver at gøre alle glade,
også hystaderne.
--
Henrik Münster
Esbjerg