Zero all data i OS X ?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 19-02-03 19:26

Hvordan grund formaterer man en harddisk i OS X ?

Jeg er i Disk Utility og dér er der kun muligheden Erase.

Kan man ikke grundformatere ligesom i OS 9 ?

Har det nogen betydnig at jeg bruger en OS 9 CD til at Zero all data
formatere med ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Peter Kiil

Dato : 19-02-03 19:53

in article 1fqn786.1fjofrw1xpoum8N%jesper@gylling.net, [2900] Jesper Haaber
Gylling at jesper@gylling.net wrote on 19/02/03 19:25:

> [...]
>
> Kan man ikke grundformatere ligesom i OS 9 ?
>
> Har det nogen betydnig at jeg bruger en OS 9 CD til at Zero all data

Det skulle der ikke være nogen problemer i. Er der nogen speciel grund til
at du gerne vil gøre det?

--
/peter

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 20-02-03 00:44

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> Har det nogen betydnig at jeg bruger en OS 9 CD til at Zero all data
> formatere med ?

Næppe, hvad enten du bruger OS9.x eller OSX formatterer du i HFS+.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003