Sys 10.2.4 ØV !!
Fra : Tom Dissing

Dato : 19-02-03 19:06

Jeg har opdateret 10.2 til 10.2.4 eller hvad det nu hedder..
Når jeg starter stopper den først 15 minutter ved directory servises og
kommer så endelig - meget senere - videre.
Til application services.
Her går den totalt I stå
Har prøvet I EN TIME..
Den kommer ikke forbi..
Hvad er problemet..
Har prøvet med kold start
Alternativ start etc ?

Config
G4 2x500 512 MB ram Adaptec 29160 + 10k diske

Er maskinen for gammel ??
Tom

Fra : Morten Lind

Dato : 19-02-03 19:22

Tom Dissing <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> Alternativ start etc ?
>
> Config
> G4 2x500 512 MB ram Adaptec 29160 + 10k diske

Tom.......skal jeg forstå det sådan, at du har sprunget de
mellemliggende opdateringer over?

Og nu har du downloadet .4´eren stand-alone?

Hvis dét er rigtigt - så gør du fem ting nu:

1. smid den opdatering ud
2. kør en reparation på dine disktilladelser
3. hent opdatering 10.2.4 COMBO (eller combi)
4. pak ud og installer
5. Rerarer disktilladelser.

Så håber jeg, det kører, men hvis mit udgangspunkt er forkert, så må du
fortælle lidt mere.......
Din maskine er IKKE for gammel

Held & lykke
Morten
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Tom Dissing

Dato : 19-02-03 22:23

Jeg har lige været væk et par timer, og imens er der et par kloge hoveder
der har rodet og rodet.
Detaljen var at jeg IKKE installerede BSD sub system... Fordi, som der stod
at dette kun var nødvendigt når der skal arbejdes med Development pakken.
Og det skal jeg jo ikke.
De der drenge rodede sig frem til at at det nok alligevel var nødvendigt at
installere BSD.. For at kunne få opdateringen til at fungere.
I forhold til opdateringer, har jeg en fuld installer 10.2.0 og nu har jeg
så opdateret til 10.2.4
Alt er OK, så nu vil jeg tilbage til OS 9!!!!!
Skulle blot tjekke om en bestemt webside også fungerer I X.
Det gør den IKKE ????
Tom

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 20-02-03 09:50

Tom Dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Alt er OK, så nu vil jeg tilbage til OS 9!!!!!
> Skulle blot tjekke om en bestemt webside også fungerer I X.
> Det gør den IKKE ????
Hvilken en? - En der fungerer i 9 men ikke i X?!
Mystisk og spændende. Fortæl fortæl...
<fodbold-melodi>og go' tur hje-em </fodbold-melodi> (til 9'eren)
--
Poul Skovmand Thingholm