Apple logo?
Fra : Thomas N

Dato : 19-02-03 17:27

Halløjsa.

Hvis man nu har en flosset moral og ønsker at skære et Apple logo kræves der
jo en matematisk beskrivelse af logoet for at få udskæringen foretaget på
maskine.

Er der tilfældigvis nogen af jer som er så meget mac-fiskeret at I har
beskrivelsen eller lige regner den ud??

Thomas

Fra : Martin Edlich

Dato : 19-02-03 18:42

I <b30bat$cpc$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk> Thomas N ytrede:
> [...]
> udskæringen foretaget på maskine.
>
> Er der tilfældigvis nogen af jer som er så meget mac-fiskeret at I har

Man kan finde den ved at køre demoen i GraphingCalculator, der følger
med tidligere OS'er end 10.

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 19-02-03 22:42

> Man kan finde den ved at køre demoen i GraphingCalculator, der følger
> med tidligere OS'er end 10.
Hvad blev der af dette tilbehør / program ifm. OS X???
Samme gælder notesblok og scrapbog...
Kalkulator og huskesedler er fundet;
Puslespil og 15-spil må jeg nok klare mig uden.

....oh, it's hard to be a Mac-nostalgiker

Fra : Thomas N

Dato : 20-02-03 10:05

takker - det vil jeg da lige se på

Thomas

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 20-02-03 10:15

> I <b30bat$cpc$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk> Thomas N ytrede:

> Man kan finde den ved at køre demoen i GraphingCalculator, der følger
> med tidligere OS'er end 10.

Jeg har gennemkørt alle demoer til den, som følger med min 9.1 men ingen
æbler her.
Et yingyang og en mængde flotte grafiske grafer (?!) men ak og ve.
Men jeg er blevet meget interesseret i at se æblet på formel - et par
skal der vel til...
Kan du ikke "paste" formlen her i tråden, og så kan jeg prøve den i min
GraphBeregner?!
--
Poul Skovmand Thingholm

Fra : Eliasen

Dato : 19-02-03 22:05

"Thomas N" <NOSPAMnews@neumann.dk> wrote in message
> [...]
> maskine.
>
> Er der tilfældigvis nogen af jer som er så meget mac-fiskeret at I har

Du kan få en Illustrator-fil herfra pr. mail, hvis det har din interesse! :)

--
Eliasen

Fra : Thomas N

Dato : 20-02-03 10:06

hak
> Du kan få en Illustrator-fil herfra pr. mail, hvis det har din interesse!
:)
hak

Det vil jeg da meget gerne. Så må vi se om jeg kan få noget ud af det.

news@neumann.dk

Tak

Thomas