Re: Performa 400.
Fra : Steen Larsen/Rødovre

Dato : 18-02-03 20:07

Hanne Hertzog writes:
>Hej , jeg har afhentet en Perfoma 400. Mem det ser ud til at der slet
>ikke er RAM i. Hvor kan man se et billede af hvordan den skal se ud
>indeni? Jeg kan se at der er to kortpladser tomme. Men aner ikke hvilke
>det er. Det er måske til 2x2 Ram eller 2x4
>Jeg kan huske noget om at da vi opgraderede min mands LC for en del år
>siden, så kunne man
>Kun få 2x6 RAM, men maskinen kunne kun bruge de 10. Husker jeg rigtigt?
>bedste hilsen Hanne

Hej Hanne
Du tjekker antallet af ram ved i Finder at gå op i æblemenuen og læse det
øverste på menuen, der står måske Om Macintosh.

Udover de 4mb, som maskinen er født med, er der to ram sokler. Der kan
sættes højst 4 mb i hver, hvorved den kommer op på 12mb, men kun de 10 kan
udnyttes.

Jeg har også en Performa 400.

Venlig hilsen
Steen