kopier filer i FP2000
Fra : smugen

Dato : 19-01-01 13:24

Er der da slet ikke nogen, der ved, hvordan man kopiere/markerer
flere filer i FP2000, når man befinder sig i web-mappen.
Altså når man klikker på fanebladet "åbn web-mappe" og derefter
kommer ind i selve web-mappen. Inde i web-mappen vil jeg gerne
kopiere/markere flere filer ad gangen. Det må da kunne lade sig
gøre!!!!!

Håber der er nogen, der har et svar!!
På forhånd tak.

mvh Smugen

Fra : john@boyschau.dk

Dato : 19-01-01 14:43

On Fri, 19 Jan 2001 12:23:54 GMT, smugen <abc@hotmail.com> wrote:

>Håber der er nogen, der har et svar!!

Marker på samme måde som andre steder i Windows = " SHIFT+pil ned/op "
derefter "højreklik" og vælg "kopier" !
--
Yours Sincerely : John Boyschau
webmaster@boyschau.dk - webmaster@haslev-data.dk

Fra : Susanne Pedersen

Dato : 19-01-01 19:33

> Marker på samme måde som andre steder i Windows = " SHIFT+pil ned/op "
> derefter "højreklik" og vælg "kopier" !
> --
Undskyld jeg blander mig, men det har jeg også problemer med, og man kan
ikke gøre, som du siger i Front Page, den markerer kun en af gangen.
Hilsen Sus

Fra : john@boyschau.dk

Dato : 19-01-01 20:46

On Fri, 19 Jan 2001 19:33:13 +0100, "Susanne Pedersen"
<susanne.p@email.dk> wrote:

>Undskyld jeg blander mig, men det har jeg også problemer med, og man kan
>ikke gøre, som du siger i Front Page, den markerer kun en af gangen.
>Hilsen Sus

Brug Filer/Åben Web-sted
tryk på "Mapper"
så kan du kopiere osv.
MVH: John Boyschau.

Fra : Sus

Dato : 19-01-01 21:07

> Brug Filer/Åben Web-sted
> tryk på "Mapper"
> så kan du kopiere osv.
> MVH: John Boyschau.

Tusind tak for hjælpen, jeg forsøgte at gøre det i mappelisten, det var det
der var galt, jeg skulle bare lige op i "Vis mapper", så virkede det. Mange
tak.
Sus