Eudora sende .JPG-fil?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 17-02-03 12:46

I går forsøgte jeg uden held at afsende en mail med en vedhæftet
billedfil:
Det drejede sig om en billedfil, jeg havde scannet ind til min PC, og
dernæst placeret på en diskette, som jeg satte i Mac'en (P 6200/OS
7.6.1). Filen blev læst OK, og jeg kunne åbne/se den i Netscape.

Men to forsøg på at sende den videre med en mail
mislykkedes:

Første gang vedhæftede jeg filen fra disketten. Overførslen startede
normalt, men efter kort tid forsvandt markeringen i 'progress bar', og
der blev tilsyneladende ikke sendt mere(?)

Anden gang havde jeg flyttet filen op på skrivebordet, men forløbet var
næsten det samme. I dette tilfælde 'quittede' Eudora til sidst af sig
selv.

Jeg har d.d. sendt filen til Eudora via email: Den modtages uden besvær
og kan uden videre åbnes i Netscape.

Hvorfor pokker kan jeg så ikke *afsende* den??
(Det drejer sig om Eudora Pro 3.1)

--
med venlig hilsen
Hans