LinuxForum 2003
Fra : pingvinen

Dato : 16-02-03 00:20

Nogle herindefra der skal med til www.linuxforum.dk ?

--
---
Med venlig hilsen
Daniel Bahl Jensen

I'm a UNIX lover. I'm a Linux lover.
And that's why I'm a Mac lover now, really.

Fra : Ole Guldberg Jensen

Dato : 16-02-03 12:47

pingvinen wrote:
> Nogle herindefra der skal med til www.linuxforum.dk ?

ja! følgende kan være af interesse:

http://linuxforum.dk/2003/program/bof/#MacOSX

> [...]
> Daniel Bahl Jensen
>
> I'm a UNIX lover. I'm a Linux lover.
> And that's why I'm a Mac lover now, really.

mac OS X er BSD, !linux.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 16-02-03 16:49

der er desværre ikke flere billetter

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 16-02-03 21:12

"pingvinen" <pingvinen@frostland.dk> writes:

> Nogle herindefra der skal med til www.linuxforum.dk ?

Jada! Skal stå i standen for "Foreningen Fri Software", og bl.a. vise
en foto-serie med Tux, der rejser gennem Amazonas.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 16-02-03 21:50

Janus Sandsgaard wrote:

> Jada! Skal stå i standen for "Foreningen Fri Software", og
> bl.a. vise en foto-serie med Tux, der rejser gennem Amazonas.

Ja, men tog han nogen maller med hjem til mig

Vi ses på LF2003

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
Nu ét totalt systemnedbrud siden 1997...

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-02-03 00:00

Thomas Alexander Frederiksen <thomasaf@mail.tele.dk> writes:

> Ja, men tog han nogen maller med hjem til mig

Nej, til gengæld var Tux meget tæt på nogle flamingoer:

<http://www.sslug.dk/misc/eventyr-tux/2img-103-0344.jpg>
<http://www.sslug.dk/misc/eventyr-tux/2img-103-0320.jpg>

og risikerede livet for nogle seje skud på bjergbestigning:

<http://www.sslug.dk/misc/eventyr-tux/2img-103-0308.jpg>
<http://www.sslug.dk/misc/eventyr-tux/2img-103-0311.jpg>

.... og der er mange flere billeder fra eventyrene.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: Medio september 2003

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 17-02-03 15:37

Janus Sandsgaard wrote:

> Nej, til gengæld var Tux meget tæt på nogle flamingoer:
<snip>
> og risikerede livet for nogle seje skud på bjergbestigning:
<snip>
> ... og der er mange flere billeder fra eventyrene.
<snip>

Det ser ud til at have været noget af en tur for sådan en lille
pingvin

>Så er det officielt: Der er en unge på vej!
>Estimated time of arrival: Medio september 2003

Congrats!

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-02-03 22:38

Thomas Alexander Frederiksen <thomasaf@mail.tele.dk> writes:

> Det ser ud til at have været noget af en tur for sådan en lille
> pingvin

Ja, og der er flere billeder, hvor de kommer fra.

> Congrats!

Takker. Hvad laver du forresten på disse breddegrader? Er du ude i
Mac-indkøb pga. OSX?

-j

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 17-02-03 23:57

Janus Sandsgaard wrote:

<snip>
> Takker. Hvad laver du forresten på disse breddegrader? Er du
> ude i Mac-indkøb pga. OSX?

Nope, jeg har en G3 stående allerede - fik den gratis fra min
bror, der ikke skulle bruge den længere. Den har allerede fået
status som konens faste maskine, men kører nu "kun" 9.2.2 indtil
videre - OS X er dog på ønskesedlen, resten af huset kører jo
un*x...

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
LinuxForum 2003, http://linuxforum.dk - see you there!

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-02-03 00:06

> [...]

> der ikke skulle bruge den længere. Den har allerede fået status som
> konens faste maskine, men kører nu "kun" 9.2.2 indtil videre - OS X

Mandrakes kommende 9.1 lover ellers vældig godt.

> resten af huset kører jo un*x...

Ahhh ja.. dig med de omfattende x-headers.

-j

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 18-02-03 18:10

Janus Sandsgaard wrote:

> Mandrakes kommende 9.1 lover ellers vældig godt.

Jeg har allerede leget en del med Yellow Dog Linux, og kigget
lidt på SuSE PPC...

> Ahhh ja.. dig med de omfattende x-headers.

Hvem ellers

Fra : kosta

Dato : 17-02-03 15:24

pingvinen wrote:
> [...]
> Daniel Bahl Jensen
>
> I'm a UNIX lover. I'm a Linux lover.
> And that's why I'm a Mac lover now, really.

Ja da og jeg glæder mig rigtig meget