fsck - jeg har gjort det :-)
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 14-02-03 16:46

På trods af en slem terminal-fobi har jeg kørt /sbin/fsck -y i single
user mode. Jeg var blevet meget træt af, at den lille runde badebold
kørte jævnligt. Tænkte så, at fsck måtte kunne hjælpe. Kørte den 3 gange
- så var alt tilsyneladende OK.

Nu er jeg spændt på om maskinen arter sig lidt pænere (uden badebold).

En enkelt ting: efter at have kørt den har jeg næsten 0,5 Gb til
rådighed. Er det noget med at fsck fjerner nogle usynlige filer?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Christian Bech

Dato : 24-02-03 09:48

mich.ottosen@INVALID15post5.tele.dk (Mich. Ottosen) skrev:

>En enkelt ting: efter at have kørt den har jeg næsten 0,5 Gb til
>rådighed. Er det noget med at fsck fjerner nogle usynlige filer?

Åbenbart. Jeg lod mig inspirere af dig og fik 300 MB, hvilket betyder
temmeligt meget på en 4 GB-disk
--
Christian

"jeg kender en der er medlem af Harry Krisna"
- Chokmah Mogensen