ram til en iBook - hvad koste det?
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-02-03 00:49

Jeg har nogle spørgsmål om ram til førte generation af de "nye"
(hvide) iBooks:

1. Hvad hedder den type ram der sidder i maskinen?

2. Hvad koster en 512 mb klump sådan cirka?

3. Kan man få 1 gb klumper?

4. Kan det lade sig gøre at udskifte den indbyggede 128 mb klump med
en 512 mb klump? Jeg har een gang været med til at skille i iBook
af, og det var et helvede. Jeg vil derfor kun udføre operationen,
hvis jeg positivt ved, at det kan lade sig gøre

-j

--
Janus Sandsgaard
Calle Crespo 20, 3B - Sopocachi - La Paz

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 13-02-03 09:46

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Jeg har nogle spørgsmål om ram til førte generation af de "nye"
> (hvide) iBooks:
>
> 1. Hvad hedder den type ram der sidder i maskinen?

SO-Dimm

> 2. Hvad koster en 512 mb klump sådan cirka?

1200 + moms

> 3. Kan man få 1 gb klumper?

Tvivler

> [...]
> af, og det var et helvede. Jeg vil derfor kun udføre operationen,
> hvis jeg positivt ved, at det kan lade sig gøre

Godt spørgsmål - aner det ikke og jeg har heller ikke lyst til at gøre
forsøget.

--
Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-02-03 13:54

wannabee@post5.tele.dk (Stig Leerbeck) writes:

> SO-Dimm

Er det specifikt nok? Skal jeg ikke vide noget om hastighed eller
andet?

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 13-02-03 21:02

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Er det specifikt nok? Skal jeg ikke vide noget om hastighed eller
> andet?
>
> -j
Joh kært barn har mange navne, mere præcist SD-RAM SoDIMM 144pin PC133

--
Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk

Fra : Simon Tved Bakken