Kan man få en Agfa 1212u til at virke unde~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-02-03 10:02

Min søster har en Agfa 1212u (den grønne) USB scanner.

Agfa er jo som bekendt holdt op med at lave scannere for lidt over et år
siden.

Hvis hun har Photoshop, er det så ikke tilstrækkeligt eller skal hun
også have de der TWAIN installeret ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Morten Lind

Dato : 12-02-03 10:11

> [...]
> siden.
>
> Hvis hun har Photoshop, er det så ikke tilstrækkeligt eller skal hun

Hej igen, Jesper.....
PS er ikke tilstrækkeligt - hun henter ScanWise hos Agfa, scanner
derigennem, og SÅ kan hun scanne til PS eller GC eller andre
billedbehandlingsprogrammer.....
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 12-02-03 10:11

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Hej igen, Jesper.....
> PS er ikke tilstrækkeligt - hun henter ScanWise hos Agfa, scanner
> derigennem, og SÅ kan hun scanne til PS eller GC eller andre
> billedbehandlingsprogrammer.....

Ja den er jeg med på, men virker det under OS X (altså uden 9'er
installeret) ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 12-02-03 11:21

> Ja den er jeg med på, men virker det under OS X (altså uden 9'er
> installeret) ?

ja !

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 12-02-03 15:01

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> ja !

Nåehhhh, Michael....du læser nok (heller) ikke hele tråde, hva´? he,
he

Fra : Morten Lind

Dato : 12-02-03 10:13

> [...]

> PS er ikke tilstrækkeligt - hun henter ScanWise hos Agfa, scanner
> derigennem, og SÅ kan hun scanne til PS eller GC eller andre

Og den kører fint under OS X,10.2.3
M.