Powerbook 3400c ?
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 11-02-03 18:08

Hej

1. Hvilken mus kan/skal man bruge til en PB 3400c?

2. Maskinen kører OS 9.0 US. Kan man installere IE på dansk? Jeg har
også en iMac med OS 9.1DK. Kan jeg finde IE på de cd'er der er til iMac
og evt. installere IE herfra?

--
M.v.h Niels
Fjern hovedpinen ved privat svar.

Fra : Morten Lind

Dato : 11-02-03 18:52

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> wrote:

> [...]
>
> 2. Maskinen kører OS 9.0 US. Kan man installere IE på dansk? Jeg har
> også en iMac med OS 9.1DK. Kan jeg finde IE på de cd'er der er til iMac

Selv hej
1. Ved jeg ikke....

2. Ja & ja
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 11-02-03 18:56

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> wrote:

> Hej
>
> 1. Hvilken mus kan/skal man bruge til en PB 3400c?

En ADB mus. Fåes kun brugt til en hund.

> 2. Maskinen kører OS 9.0 US. Kan man installere IE på dansk?

Kun i en ældre version.

>Jeg har
> også en iMac med OS 9.1DK. Kan jeg finde IE på de cd'er der er til iMac
> og evt. installere IE herfra?

Kan du ikke hente den på nettet ?

Hvorfor skal det være på dansk ? Hvis den allerede køre OS 9 US, så vil
installation af dansk software med garanti give bøvl.

Hold dig til US software only og du har en Mac som bare kører.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 11-02-03 20:57

> [...]
> installation af dansk software med garanti give bøvl.
>
> Hold dig til US software only og du har en Mac som bare kører.

Hej Jesper

Jeg prøver at skaffe en ADB mus
Jeg har nu hentet OE og IE på Mactopia. Grunden til at jeg ville have det på
dansk var at jeg så kunne sammenligne opsætningen med min iMac. Men det er
ikke nødvendigt da den nye OE, er meget let at opsætte i forhold til 4.5. Og
så er jeg ikke nogen ørn til at downloade og installere på en MAC, men det
her er sendt fra min PB.

M.v.h
Niels

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 11-02-03 21:26

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsen@oncable.dk> wrote:

> [...]
> så er jeg ikke nogen ørn til at downloade og installere på en MAC, men det

esha@get2net.dk kan skaffe dig den mus du mangler.

4.5 er noget skod - hent den seneste på nettet.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Preben Bødker Nielse~