SPAM-killer
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 10-02-03 19:59

Hej alle

Har set tidligere tråd, men prøver alligevel (og sorry, hvis det er
gentagelse)

Findes der et Spam-filter til mac'en (9.2.2 - Eudora 4)

min udbyder get2net henviste mig til download.com, idet de ikke tilbyder
filtre derfra, og det er jo netop for at undgå at hente (via modem suk)
alle de der .exe - .bat osv ting der ofte følger med)

venlig hilsen

Martin

--
And don't forget to boogie

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 10-02-03 21:19

www.myrealbox.com

--
Peter - http://titancity.com/
http://haxor.dk/islamnyt/ - fordelene ved indvandringen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 10-02-03 21:43

Martin Ammentorp wrote:

> Har set tidligere tråd, men prøver alligevel (og sorry, hvis det er
> gentagelse)

Hvis du vil ofre 78,- kr. pr. md., så kan du få et proff. e-mail
hotel med spam og virus filter, du vidersender blot alle dine
get2net mail's til mail-hotellet, så de også bliver filtreret.

Læs selv mere her: http://goldenplanet.dk/email.htm

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen