Mac spil - hvor?
Fra : Jørgen Angel

Dato : 09-02-03 17:32

Er der nogen der kender steder på nettet hvor man kan finde gratis spil
til en tiårig dreng?
Han har en iMac. Er der noget man skal være opmærksom på i den
sammenhæng? Jeg tænker på OS og spillenes alder osv.

Jørgen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-02-03 17:44

www.macgame.dk

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 09-02-03 18:13

> www.macgame.dk

Betaler du for ham, Jesper
--
Preben Bødker Nielsen . preben@ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-02-03 18:18

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

> Betaler du for ham, Jesper

Ja godaw - havde lige overset ordet gratis.

Hvis iMac'en kan køre OS 8, så har jeg en masse spil, som Jørgen kan få
gratis.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 09-02-03 18:15

> [...]

> Han har en iMac. Er der noget man skal være opmærksom på i den
> sammenhæng? Jeg tænker på OS og spillenes alder osv.

En ud af mange, er her:
<http://www.versiontracker.com>

De gratis er på denne side:
<http://www.versiontracker.com/mp/new_search.m?productDB=mac&mode=CodeLe
tter&OS_Filter=MacOS&category=Games&CodeLetter=F>

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-02-03 18:19

> [...]

> Han har en iMac. Er der noget man skal være opmærksom på i den
> sammenhæng? Jeg tænker på OS og spillenes alder osv.

Hvad er det for en iMac og hvilket OS ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Jørgen Angel

Dato : 10-02-03 10:06

> Hvad er det for en iMac og hvilket OS ?

Drengen med Imac'en bor i Tyskland. Hende der har spurgt på spil til ham
er lige nu i Australien. Hun kommer hjem i løbet af ugen så kan jeg
måske finde ud af hvilken model og OS drengen har.

Jørgen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 09-02-03 21:55

Jørgen Angel wrote:

> [...]
> Han har en iMac. Er der noget man skal være opmærksom på i den
> sammenhæng? Jeg tænker på OS og spillenes alder osv.

Prøv at ta' et kik på http://www.pure-mac.com - der er en hel
sektion for spil til Mac, og det er ved hvert spil oplyst, om
det er købe- share- eller freeware.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-02-03 22:15

> [...]

> Han har en iMac. Er der noget man skal være opmærksom på i den
> sammenhæng? Jeg tænker på OS og spillenes alder osv.

Jeg har lidt liggende på min server - efter aftale.

--
Peter - http://titancity.com/
http://haxor.dk/islamnyt/ - fordelene ved indvandringen

Fra : Jørgen Angel

Dato : 09-02-03 23:34

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> Jeg har lidt liggende på min server - efter aftale.
Hvordan laver man en aftale?

Jesper, tak for tilbud - vi taler om det. Jeg ved ikke hvad er det for
en iMac og hvilket OS - prøver at finde ud af det.

Til andre: Tak for URLer! Det er herligt at være med i et "Mac-samfund".

jørgen