Driver til Picasso-skærmkort
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-02-03 18:15

Jeg har et Picasso skærmkort, jeg vil sætte i min goe gamle G3. Nogen der
ved hvor jeg finder drivere?

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-02-03 21:59

I <fc.0073fb6b04e79e610073fb6b04e79e61.4e79e91@net.dialog.dk> Frank_
Løkkegaard ytrede:
> Jeg har et Picasso skærmkort, jeg vil sætte i min goe gamle G3.
> Nogen der ved hvor jeg finder drivere?

Jeps, hos producenten (Villagetronic).

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 08-02-03 23:31

newsspam4@mail.edlich.dk writes:
>Jeps, hos producenten (Villagetronic).
Jamen det er jo fornemt - jeg har siddet og rodet med søgninger poå navnet
- udover enmillion sider der har med goe gamle Pablo at gøre, havnede jeg
på Maxors hjemmeside - og der var kun Windåse- ting.
1000 tak for hjælpen!

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-02-03 00:35

newsspam4@mail.edlich.dk writes:
>havnede jeg p Maxors hjemmeside - og der var kun WindÂse- ting.
>
>Hvis du havde s¯gt p macpicasso, s havde du nok fÂet nogen mere
>brugbare resultater.
Ja, du har helt ret - nogle gange er det jo den meste oplagte mulighed man
ikke ser!

>jamen velbekommen.

Åh jo - jeg synes jo at det er så lækkert at man kan spørge her, og inden
for et par timer (max) så er der brugbare svar - det takker jeg sgu gerne
for. Behagelig adfærd om man så må sige

Nu har jeg fået driverne installeret og det fungerer for så vidt fint -
flot opløsning osv. men det virker som om min skærm har fået næsten
ubegrænset størrelse - i hvert fadl nor det gælder den lodrette akse -
hvis cursoren rettes nedad, scroller skærmen i RET lang tid. Det kan man
selvfølgelig lade være med, men det er nu irriterende - nogle gode bud på,
hvordan man kommer denne ubehagelige bivirkning til livs?

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 09-02-03 10:46

Frank Løkkegaard writes:

> [...]
>selvfølgelig lade være med, men det er nu irriterende - nogle gode bud
>på, hvordan man kommer denne ubehagelige bivirkning til livs?

Svarer lige mig selv:
Det handler såmænd blot om at finde den rette skræmopløsning. Fungerer
fint nu!

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11
Fax 75 51 47 11