Afskaffe/redigere nyhedsgruppe
Fra : Morten Lind

Dato : 07-02-03 18:28

God aften.....
Jeg er kommet til at skrive forkert i tre nye nyhedsgrupper(Ninas), og
nu kan jeg ikke finde ud af at slette dem/redigere dem i suppen.....

Pleeeeease
Hej fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-02-03 18:31

On Fri, 7 Feb 2003 18:27:31 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fq0wi9.qtkau6uriuy1N%mortenlind@mac.com>):

> [...]
> Jeg er kommet til at skrive forkert i tre nye nyhedsgrupper(Ninas), og
> nu kan jeg ikke finde ud af at slette dem/redigere dem i suppen.....

Kald på tjeneren

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Morten Lind

Dato : 07-02-03 18:44

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> On Fri, 7 Feb 2003 18:27:31 +0100, Morten Lind wrote
> (in message <1fq0wi9.qtkau6uriuy1N%mortenlind@mac.com>):

> Kald på tjeneren

*LOL*...bonderøv.....der er sendt en CD afsted til uglegylp kl. 17:00
heute Abend, håber du glæder dig til arbejdet, hi hi
M.

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-02-03 19:45

On Fri, 7 Feb 2003 18:43:36 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fq0x7x.c6fii81t8trkyN%mortenlind@mac.com>):

> *LOL*...bonderøv.....der er sendt en CD afsted til uglegylp kl. 17:00
> heute Abend, håber du glæder dig til arbejdet, hi hi
> M.

Åh, ja, meget. Kan den bruges i Mac OS X?
"Tjener, der er en Adobe i min suppe!"

Fra : Morten Lind

Dato : 07-02-03 20:09

> [...]

> (in message <1fq0x7x.c6fii81t8trkyN%mortenlind@mac.com>):

> Åh, ja, meget. Kan den bruges i Mac OS X?

Dét véd jeg faktisk ikke, David......den er jo lavet inden X kom frem,
men du har måske ikke plads til Classic/OS9?
M.

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-02-03 20:25

On Fri, 7 Feb 2003 20:09:05 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fq118c.ah4dl61jyw10vN%mortenlind@mac.com>):

[klip]

> Dét véd jeg faktisk ikke, David......den er jo lavet inden X kom frem,
> men du har måske ikke plads til Classic/OS9?
> M.

Det har jeg drønet for længst, men vi kan da håbe.

Fra : Morten Lind

Dato : 07-02-03 19:33

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> Jeg er kommet til at skrive forkert i tre nye nyhedsgrupper(Ninas), og
> nu kan jeg ikke finde ud af at slette dem/redigere dem i suppen.....

God lidt senere aften....
Nå, jeg skulle bare ha´ lidt aftensmad, så hjernen blev klar igen
Alles klar
M.

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-02-03 19:46

On Fri, 7 Feb 2003 19:33:10 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fq0zlh.12s7ng6wydcjmN%mortenlind@mac.com>):

Lidt suppe, måske?

Fra : Morten Lind

Dato : 07-02-03 20:07

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> On Fri, 7 Feb 2003 19:33:10 +0100, Morten Lind wrote
> (in message <1fq0zlh.12s7ng6wydcjmN%mortenlind@mac.com>):

> Lidt suppe, måske?

Tjah, sådan a la......
M.

Fra : Storm

Dato : 07-02-03 22:46

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> God aften.....
> Jeg er kommet til at skrive forkert i tre nye nyhedsgrupper(Ninas), og
> nu kan jeg ikke finde ud af at slette dem/redigere dem i suppen.....

Er det mig og mine nyhedsgrupper du mener? Adobe hedder vist ikke Nina
på nogen sprog. Eller er du helt fra snøvsen

Hvis du vil slette en post, så vælg den og sig "Message - Cancel", så
ryger en slette-besked afsted til serveren. De der har downloaded den
vil selvfølgelig ikke opfatte det, men nye vil jo ikke kunne hente den.

--
Venlig hilsen
Nina Storm

Fra : Morten Lind

Dato : 08-02-03 18:11

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> [...]
> ryger en slette-besked afsted til serveren. De der har downloaded den
> vil selvfølgelig ikke opfatte det, men nye vil jo ikke kunne hente den.

*LOL*.....Hej Nina......nej rolig nu.......det var de grupper, du havde
nævnt i en anden tråd, jeg prøvede at finde....../installere, men det
gik jo ikke så godt, så jeg ville slette dem igen, og jeg skulle bare
ha´ lidt energi, så klarede jeg skærene selv......jvf. de første indlæg
i tråden

Næh, jeg er skam aldrig fra snøvsen, højst lidt psykopatisk

Nej. Spøg til side - jeg har sjusset mig frem til, at vi arbejder
nogenlunde med det samme, derfor holder jeg lidt ekstra øje med dine
indlæg, og da du begyndte tråden med de manglende ombrydninger, kom dine
Adobegrupper frem.......

Og nu har jeg fået at vide, hvad jeg ville Tak, tak fra Morten, der
nok OGSÅ burde læse hele tråden, inden han for i blækhuset...

Fra : Storm

Dato : 09-02-03 15:06

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

[snip]

> Næh, jeg er skam aldrig fra snøvsen, højst lidt psykopatisk

Ja, så vil jeg hellere være helt fra snøvsen... men jeg tror nu ikke det
så galt fat endda med dig

> [...]
> nogenlunde med det samme, derfor holder jeg lidt ekstra øje med dine
> indlæg, og da du begyndte tråden med de manglende ombrydninger, kom dine

Uhuuu - big brother is watching. Pyt - jeg vil lige høre hvordan du fik
fat i Adobes grupper? Du bruger news.tele.dk - har de adobes grupper?
Du kan måske godt poste til disse grupper, men der er ingen undtagen dig
selv, og måske de der bruger samme server, der kan se dine indlæg. Man
skal ind over Adobes egen site eller en betalingsnewsserver der
specifikt tillader det - tror jeg - efter lidt efterforskning.
Indlæggene registreres dog i Google, men svar for du næppe.

--
Venlig hilsen
Nina Storm

Fra : Morten Lind

Dato : 09-02-03 15:36

Storm <Ninzen@ofir.dk> wrote:

> [...]
> specifikt tillader det - tror jeg - efter lidt efterforskning.
> Indlæggene registreres dog i Google, men svar for du næppe.

Jamen, Nina...jeg har da ikke fået dem sat op endnu, så jeg kan forstå,
at der er noget, jeg har misforstået - nu igen - men det her dukkede
op:

adobeforums.com på denne server:

News.CIS.DFN.DE

Og så regnede jeg da bare med, at man kunne koble sig på. Altså lave en
settings i MacSOUP med den tyske server og så tilmelde
gruppen/grupperne?

Men dét kan man altså ikke?

Så må jeg over Adobes side - er det forumsiden, user to user, man skal
bruge? Men så bliver det vel gennem browseren, ikke?

Nå, jeg kigger lidt på det senere, og at storebror passer på, er en
kompliment......

Hej fra
Morten

Fra : Storm

Dato : 09-02-03 21:36

> [...]

> Og så regnede jeg da bare med, at man kunne koble sig på. Altså lave en
> settings i MacSOUP med den tyske server og så tilmelde

Jo, det kan du sagtens.
Du kan læse alle indlæg, men poster du selv, kan kun du selv eller andre
der bruger samme server se det. Det er min konklusion ihvertfald.

> Så må jeg over Adobes side - er det forumsiden, user to user, man skal
> bruge? Men så bliver det vel gennem browseren, ikke?

Ja, gennem browseren, og det er nok via forumsiden. Det er jo ikke så
brugervenligt som suppen. Jeg skal virkelig have et hårdt problem for at
lede der. Ihvertfald indtil jeg får en hurtig opkobling.

> Nå, jeg kigger lidt på det senere, og at storebror passer på, er en
> kompliment......

Passe på er også hyggeligere end "watching". Jeg kan nu godt passe på
mig selv, men lidt omsorg er jo aldrig af vejen

--
Venlig hilsen
Nina Storm

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-02-03 00:06

On Sun, 9 Feb 2003 21:35:35 +0100, Storm wrote
(in message <1fq4s1v.9bqd8u1hpswvgN%Ninzen@ofir.dk>):

[snup]

> Passe på er også hyggeligere end "watching". Jeg kan nu godt passe på
> mig selv, men lidt omsorg er jo aldrig af vejen

Someone to watch over you Det lyder da meget hyggeligt.