Scanner FB636U - OS X
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 06-02-03 23:59

Hej!

Jeg har en Canon scanner type FB636U som jeg tidligere har anvendt til
PC. mit spørgsmål er nu om jeg kan anvende denne scanner under OS X og
hvis jeg kan, hvilken scanner-software kan i så evt. anbefale ??

See yea
Henry Lerche Madsen

Fra : Steen Larsen

Dato : 07-02-03 00:52

In article <20030206235841037+0100@news.tele.dk>,
Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> PC. mit spørgsmål er nu om jeg kan anvende denne scanner under OS X og
> hvis jeg kan, hvilken scanner-software kan i så evt. anbefale ??

VueScan

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 07-02-03 18:52

> VueScan

Skal man ikke have "Classic" installeret for at det virker ?

Fra : Steen Larsen

Dato : 07-02-03 19:56

In article <3e43f23e$0$165$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,

> Skal man ikke have "Classic" installeret for at det virker ?

Ikke med VueScan. Canons medfølgende software og Plug-in til Photoshop
kører kun Classic.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 07-02-03 23:48

> Ikke med VueScan. Canons medf¯lgende software og Plug-in til Photoshop
> k¯rer kun Classic.

Nu har jeg afprøvet VueScan, det ser ud til at være kanon....

Tak for hjælpen
H.L.M