xdarwin/orobor
Fra : Thomas

Dato : 06-02-03 23:03

Hej,

jeg har lige installeret ovenstående på min Mac OS X af nysgerrighed. Men
jeg kan ikke se nogen fordel i at bruge den udover at man naturligvis kan
skifte windowsmanager.
Jeg går da ud fra at fink (som i realiteten porterer linux-kode til mac
platformen), kan bruges sammen med Mac OS X, og at man ikke specifikt
behøver at køre xdarwin/orobor.

Er der nogle af jer andre som bruger en bestemt windowsmanager af specielle
årsager?

Mvh.

Thomas

Fra : Jonas Voss

Dato : 06-02-03 23:15

In dk.edb.mac, Thomas wrote:

> Jeg går da ud fra at fink (som i realiteten porterer linux-kode til mac
> platformen), kan bruges sammen med Mac OS X, og at man ikke specifikt
> behøver at køre xdarwin/orobor.

Du kan hente Apples egen X11 version på:

<http://apple.com/macosx/x11/>

- Det er det eneste du behøver at bruge, bare glem XDarwin og Orobor.

"This must be a Thursday,' said Arthur to himself, sinking low over
his beer. 'I never could get the hang of Thursdays."