Gem distination som...
Fra : Lé freak

Dato : 06-02-03 20:36

Hej NG.

Hvad hedder "Gem destination som..." på Macintosk? Altså når brugeren skal
vælge at gemme det bag ved linket. Skal man bruge funktionstasten? Det er
til en vejledning i at gemme et billede på en hjemmeside.

Mvh Søren

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 06-02-03 20:49

Lé freak <ssohlREMOVE@cs.auc.dk> wrote:

> [...]
> vælge at gemme det bag ved linket. Skal man bruge funktionstasten? Det er
> til en vejledning i at gemme et billede på en hjemmeside.

Det kommer an på hvilken browser du bruger, men hvis du holder
museknappen nede ovenpå et billede, så hedder det noget i retning af:
"save image to disk".

Er det OK ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 06-02-03 23:21

> Det kommer an på hvilken browser du bruger, men hvis du holder
> museknappen nede ovenpå et billede, så hedder det noget i retning af:
> "save image to disk".
>
> Er det OK ?

Næh.... det må da være noget med "ctrl" + "museklik" og så "download
image to disk" sådan opfører min Mac sig altså både med Safari og
Explorer 5.2 ......ret mig gerne hvis jeg tager fejl ...

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 07-02-03 00:12

Henry Lerche Madsen wrote:

> Næh.... det må da være noget med "ctrl" + "museklik" og så "download
> image to disk" sådan opfører min Mac sig altså både med Safari og
> Explorer 5.2 ......ret mig gerne hvis jeg tager fejl ...

Yep, og i Netscape hedder det "Save image As...."

--

Mvh.

Henrik Lindskou
Hvis alt andet slår fejl, så skyd skylden på ham, der ikke taler engelsk.
Homer

Fra : Bitbucket

Dato : 07-02-03 01:25

> [...]

> vælge at gemme det bag ved linket. Skal man bruge funktionstasten? Det er
> til en vejledning i at gemme et billede på en hjemmeside.

Flere macbrowsere understøtter drag & drop, dvs. du tager bare fat i
billedet og haler det ud på skrivebordet, så er den ged barberet!