Hvor skal man købe sin MAC ??
Fra : Ham Selv

Dato : 04-02-03 19:32

Hej alle sammen

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber i vil svare på, hvor kan det bedst
svare sig at købe en mac ??. Jeg har kig på en PowerG4 dual. Jeg har
selvfølgelig været lidt rundt omkring, bla. på www.apple.dk og set lidt i
deres store, men kan ikke finde ud af om der bliver lagt ekstra meget
"afgift" på eller, om det virkelig kan svare sig. Det er min første mas, så
derfor denne tvivl.

Mvh
Danny

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 04-02-03 22:34

"Ham Selv" <d.moestrup@image.dk> writes:

> [...]
> deres store, men kan ikke finde ud af om der bliver lagt ekstra meget
> "afgift" på eller, om det virkelig kan svare sig. Det er min første mas, så

Apple selv er ikke voldsomt meget dyrere end så mange andre steder.
Typisk opgiver Apple priserne inkl. fragt, hvilket kan gøre en
betydelig forskel i pris.

Fredgaard havde på et tidspunk eMac'en til ca. 1000 kroner mindre end
Apple selv. Fredgaard var også lang tid om at lade prisændringerne på
iMac'erne slå igennem, både da de blev billigere, og da de blev dyrere.

Prøv at sammenligne med http://www.3g.dk http://www.macstore.dk og
http://www.officeline.dk

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 08-02-03 13:26

Ham Selv <d.moestrup@image.dk> wrote:

> [...]
> deres store, men kan ikke finde ud af om der bliver lagt ekstra meget
> "afgift" på eller, om det virkelig kan svare sig. Det er min første mas, så

De koster stort set det samme alle steder!

--
Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk