Login dba.dk Safari
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 04-02-03 18:22

Hej!

Da jeg ofte kikker efter bla. Mac på "Den Blaa Avis" har jeg oprettet en
konto hos dem.
Nu er Safari jo på banen, men jeg kan ikke logge ind med Safari selv om jeg
har sat sikkerheden lavt så jeg acceptere alle cookie...

Er jeg den eneste som har oplevet dette problem, og har nogen en løsning ??

See yea...
Henry Lerche Madsen

Fra : Peter Kiil

Dato : 04-02-03 20:45

in article 3e3ff664$0$231$edfadb0f@dread14.news.tele.dk, Henry Lerche Madsen
at lerche@aarstiden.dk wrote on 04/02/03 18:22:

> [...]
> har sat sikkerheden lavt så jeg acceptere alle cookie...
>
> Er jeg den eneste som har oplevet dette problem, og har nogen en løsning ??

Virker heller ikke her med Safari.

--
/peter

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-02-03 21:13

Peter Kiil wrote:

> Virker heller ikke her med Safari.

dba er et typisk word-wide-windows site...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 04-02-03 22:15

> dba er et typisk word-wide-windows site...!

Tjah... det kan du have ret i, men jeg har bemærket at jeg kan logge ind
med:

(Mac) explorer 5.2

(Linux)
Lindows 3.0 - Konqueror 3.0.1 & Netscape 7.1
RedHat 8.0 - Konqueror 3.0.1 & Netscape 7.1

(Windows) Explorer 6 & 5, Netscape 6 & 7

Jeg kan derfor ikke se nogen sammenhæng med Windows og problemet.
Sjovt nok er Konqueror 3.0.1, den browser som Safari er bygget på så
virkeligheden er nok mere at apple har deres egen mening om hvordan at
tingene skal sættes sammen.....

Fra : Peter Kiil

Dato : 04-02-03 22:21

in article 3E401EAB.47857CC5@niels-ebbesen.net, Niels Ebbesen at
info@niels-ebbesen.net wrote on 04/02/03 21:12:

> dba er et typisk word-wide-windows site...!

Virker ellers fint i IE på min mac.

--
/peter

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-02-03 22:45

Peter Kiil wrote:

> Virker ellers fint i IE på min mac.

Med IE er din Mac også delvist overtaget af windows-vældet...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Peter Kiil

Dato : 04-02-03 22:52

in article 3E403438.EAA73FC1@niels-ebbesen.net, Niels Ebbesen at
info@niels-ebbesen.net wrote on 04/02/03 22:44:

> Med IE er din Mac også delvist overtaget af windows-vældet...!

Ja uha sikke noget.

--
/peter

Fra : (Lars Kristian Søren~

Dato : 04-02-03 23:52

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> dba er et typisk word-wide-windows site...!

Nej, det er det faktisk ikke. Ret skal være ret. Den virker med alt, jeg
har prøvet - undtagen Safari.

Lord knows why...

Lars Kr. Sørensen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 05-02-03 00:08

> Nej, det er det faktisk ikke. Ret skal være ret. Den virker med alt,
> jeg har prøvet - undtagen Safari.

Netop, jeg har endda logget ind med Netscape under BeOS og så kan man
vel ikke klandre dba.dk for det..
Jeg mener det er en Apple BUG... eller lad os kalde det en lille
undvigelse.....

Jeg har sendt en bugrapport med Safari, måske nogen gider gøre det samme ......

see yea
Henry Lerche Madsen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 05-02-03 00:23

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> undvigelse.....
>
> Jeg har sendt en bugrapport med Safari, måske nogen gider gøre det samme

(tekst rewrapped)

Done.
--
Preben Bødker Nielsen . preben@ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : Preben Boedker Niels~

Dato : 05-02-03 16:26

> [...]

> Nu er Safari jo på banen, men jeg kan ikke logge ind med Safari selv om jeg
> har sat sikkerheden lavt så jeg acceptere alle cookie...

Modtaget svar på forespørgsel til DBA:

Hej Preben

Jeg er ked af at meddele dig, at problemet ligger I, at du bruger en
browserversion, som vores hjemmeside ikke understøtter.
Vores hjemmeside fungerer med Mac, hvis du bruger Internet Explorer 5.0
eller højere.

Med venlig hilsen

Nynne
dba.dk