QuickTime plug-in til Netscape
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-02-03 11:59

QuickTime plug-in til Netscape

Jeg har lavet lidt opdateringer af MacVeteran homepagen,
http://hjem.get2net.dk/classic-mac - jeg har bl.a. lagt en
hårdt komprimeret version af 1984 reklamefilmen på siden
med "Lidt Mac-historie"...

Nu har jeg så bare det problem, at jeg ikke kan se filmen
med Netscape Communicator, jeg har gransket NC's folder
med plug-in's og der er ikke et QuickTime Plug-in.

Jeg har QuickTime installeret, og filmen bliver også vist
med Internet Explorer og Mozilla.

Jeg har søgt efter et QuickTime plug-in til Netscape, men
jeg kan kun finde en hel QuickTime installation hos Apple,
og jeg jo allerede installeret QuickTime.

Derfor vil jeg høre om der en en som har et QuickTime plug-
in til Netscape, de vil sende mig i en e-mail.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 04-02-03 12:19

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
> med plug-in's og der er ikke et QuickTime Plug-in.
>
> Jeg har QuickTime installeret, og filmen bliver også vist

Kopier dit Quicktime plugin fra IEs plugin mappe eller lav en
henvisning. Det er samme plugin der anvendes.

--
Preben Bødker Nielsen . preben@ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-02-03 12:48

Preben Bødker Nielsen wrote:

> Kopier dit Quicktime plugin fra IEs plugin mappe eller lav en
> henvisning. Det er samme plugin der anvendes.

Der er ikke noget QuickTime plug-in i IE's plug-in mappe, men
IE viser QuickTime logo'et, når den starter med at loade siden.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 04-02-03 20:52

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Der er ikke noget QuickTime plug-in i IE's plug-in mappe, men
> IE viser QuickTime logo'et, når den starter med at loade siden.

(Forudsætning: Mac OS 9)
Se om der ligger en plugin i Systemmappe: Internet-tilbehør. Den kan IE
finde ud af at bruge.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-02-03 21:11

Thomas Tvegaard wrote:

> (Forudsætning: Mac OS 9)
> Se om der ligger en plugin i Systemmappe: Internet-tilbehør. Den kan IE
> finde ud af at bruge.

Jeg har fundet et QuickTime plug-in og det virker fint...:)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 04-02-03 22:10

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Jeg har fundet et QuickTime plug-in og det virker fint...:)

Det så jeg godt - det var sådan mere til en anden gang

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-02-03 12:58

Preben Bødker Nielsen wrote:

> Kopier dit Quicktime plugin fra IEs plugin mappe eller lav en
> henvisning. Det er samme plugin der anvendes.

Jeg fandt et QuickTime plug-in i IE på en anden maskine, så nu
funker det...:)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen