GraphicConverter 4.5.4 - på dansk
Fra : Mogens Thyregod

Dato : 03-02-03 21:45

Så er GraphicConverter 4.5.4 på dansk til Classic og Mac OS X klar til
download, enten fra

<http://www.mothsoft.dk>

eller

<http://www.lemkesoft.biz>

Opdateringen indeholder flg. ændringer:

* fejl i scriptmenu rettet
* muligt nedbrud i indstillingerne under klassisk MacOS rettet

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Morten Lind

Dato : 04-02-03 15:13

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> [...]
>
> Opdateringen indeholder flg. ændringer:
>
> * fejl i scriptmenu rettet
> * muligt nedbrud i indstillingerne under klassisk MacOS rettet

Tak, Mogens.....

Jeg synes, GC er blevet lidt tung i JPEGkomprimeringsprocessen, er det
rigtigt?

(Har MASSER af kræfter & RAM)

M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 04-02-03 16:48

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Tak, Mogens.....

Tak selv

> Jeg synes, GC er blevet lidt tung i JPEGkomprimeringsprocessen, er det
> rigtigt?
>
> (Har MASSER af kræfter & RAM)

Bruger du den indbyggede JPEG 6.0 eller QuickTime (vælges i
Indstillinger->JPEG) ?

Bruger du Quicktime, som er GC's standardindstilling, vil jeg antage at
det er QuickTime 6 som kræver noget mere tid og flere kræfter/RAM ens
tidligere QuickTime-versioner.

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Morten Lind

Dato : 04-02-03 17:17

> [...]

> Bruger du Quicktime, som er GC's standardindstilling, vil jeg antage at
> det er QuickTime 6 som kræver noget mere tid og flere kræfter/RAM ens

Den indbyggede

Men det er heller ikke noget, der generer mig voldsomt, men det var
lige, så jeg bemærkede det, kender du det?

M.

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 04-02-03 22:39

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Men det er heller ikke noget, der generer mig voldsomt, men det var
> lige, så jeg bemærkede det, kender du det?

Ja, betragtet gennem erindringens nådige slør har mange ting andre
konturer 8¬)

Den indbygede JPEG 6.0-komprimering er der ikke ændret på i snart 5 år,
så det er nok ikke her en forskellighed opstår.

Under præ-Mac OS X kunne man prøve at tildele den noget mere hukommelse
og se om det gør en forskel.

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Morten Lind

Dato : 05-02-03 16:19

> [...]

> så det er nok ikke her en forskellighed opstår.
>
> Under præ-Mac OS X kunne man prøve at tildele den noget mere hukommelse

Det kan jo også bare være, min stresstærskel var lidt lavtflyvende dén
dag
Jeg tæller i hvert fald migselv som frontfan af Torsten (& dig).
Hej fra
Morten