Billede i min DROP BOX
Fra : Morten Lind

Dato : 03-02-03 19:18

Tak for billedet af Henrik Hinding
Er det dig, Niels, der er giveren?
Mange hilsener fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 03-02-03 19:44

Morten Lind wrote:

> Tak for billedet af Henrik Hinding
> Er det dig, Niels, der er giveren?

Næ ikke så vidt jeg ved, jeg har fast IP-adresse, og den er
213.237.26.82 - så du ka' jo tjekke i din log-fil...:)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Lind

Dato : 04-02-03 15:20

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Næ ikke så vidt jeg ved, jeg har fast IP-adresse, og den er
> 213.237.26.82 - så du ka' jo tjekke i din log-fil...:)

Hmm...men det er da dig, der har taget billedet, formoder jeg?
Anyway - det er et godt billede

Men tror du ikke, jeg har andet at tage mig til, end at se på cifre i en
log-fil.......

Så vil jeg da hellere bruge tid på dine gode billeder(fedte, fedte).
Hej fra
Morten