SVCD afspiller, XviD afspiller og en cue/b~
Fra : Peter C [2300S]

Dato : 03-02-03 16:45

Hej.

Jeg leder efter en SVCD afspiller og et program der kan mounte bin/cue
filer.
Ligeledes står jeg og mangler et program til afspilning af XviD, jeg har
downloadet
VideoLAN som fungere virkelig godt til DivX men dog ikke til XviD..

Er der nogen der har nogle løsningforslag?

/Peter

Fra : Peter C [2300S]

Dato : 03-02-03 17:31

Nåh jeg, kører OS X..

/Peter :c)

Fra : Peter C [2300S]

Dato : 03-02-03 18:46

Nu har jeg fået VideoLAN til at afspille SVCDer.. Open Disc istedet for File
hjalp :)
Omvendt af hvad man normalt skal på PC'ere...

Så nu er det kun en bin/cue mounter og en XviD afspiller jeg mangler hjælp
til :)

På forhånd tak..

/Peter

Fra : Carsten Matzon

Dato : 03-02-03 19:17

> Så nu er det kun en bin/cue mounter og en XviD afspiller jeg mangler hjælp
> til :)

Jeg ville bruge mplayer til at afspille divx/xvid hvis det var mig ... =)

http://mplayerosx.sourceforge.net/

Tvivler på du finder en cue/bin mounter på Mac siden.Det er jo Cdrwin
images..

---

Carsten

Fra : Tue Dissing

Dato : 03-02-03 21:02

Hvis du skal se film fra bin/cue filer kan du godt bruge VLC ! Du skal
bare åbne bin filerne med open file !

For at se alle de formater du snakker om vil jeg foreslå at du benytter
mplayer ! Kan også afspille direkte fra en bin fil !

Tue

Fra : Carsten Matzon

Dato : 03-02-03 21:07

Woot?
Kan mplayer/VLC læse cdrwin disk images direkte?.Øøøh

--

Carsten

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 03-02-03 21:24

"Carsten Matzon" <carsten@i.hate.spam.matzon.dk> writes:

> Woot?
> Kan mplayer/VLC læse cdrwin disk images direkte?.Øøøh

Ja. http://www.mplayerhq.hu

[features i nyeste udgave]
# real .bin+.cue (S)VCD images support (-vcd 2 -cuefile xxx.cue)

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : Peter C [2300S]

Dato : 03-02-03 23:32

Hvor vildt, det finder man sgu ikke nogen PC programmer der kan :)

Tak for hjælpen :c)

/Peter

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 04-02-03 00:01

Peter C [2300S] <PeterX@Kvalme.dk> wrote:

> Hvor vildt, det finder man sgu ikke nogen PC programmer der kan :)
>
> Tak for hjælpen :c)

Der er i øvrigt lige kommet en ny version af VLC (som faktisk også
findes til windo's). På min iBook 600 oplever jeg en del forbedringer i
afviklingen, og interfacet har lige fået et ekstra touch. En ufattelig
god medie-afspiller

<http://www.videolan.org/vlc/>

--
vh Jesper