OpenOffice / AppleWorks / MSOffice
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-02-03 21:25

Hej,

Jeg har en kopi af AppleWorks som kom med min iBook, kan
let smide OpenOffice på min maskine.

Jeg skal bruge noget til at skrive opgaver, lave lidt let
grafik, samt noget regnearksværk med makroer, herunder åbne
MS EXcel regneark.

Kan AppleWorks løse opgaven ? Hvad med OpenOffice ?
Eller er jeg nødt til at smide penge ud på MS Office ?

Kan man som privatperson købe MS Office til undervisningspris ?
Min far købte engang PC udgaven til 999 kr da Brugsen solgte
den til denne pris.

5500 kr er en latterlig pris der ikke passer til private.

Fra : Per Rønne

Dato : 02-02-03 21:53

Povl H. Pedersen <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

> Kan man som privatperson købe MS Office til undervisningspris ?

Nej. Men det kan muligvis betale sig for dig at melde dig til som elev
på et studenterkursus - så kan du nemlig som »gymnasieelev« få den til
undervisningspris .
--
Per Erik Rønne

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 02-02-03 22:55

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> writes:

> Kan man som privatperson købe MS Office til undervisningspris ?

Hvis du har passende dokumentation, så ja.

Se tråd i markedsgruppen for information om hvor.

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Morten Lind

Dato : 03-02-03 12:20

> [...]

> den til denne pris.
>
> 5500 kr er en latterlig pris der ikke passer til private.

Du kan sagtens lade AppleWorks klare opgaven for dig, Du skal dog
opdatere den til 6.2.4.

Den både åbner og gemmer såvel Word som Excel, og makroer er den født
til at lave.

Desværre er GIF-formatet taget ud, men så har du jo GraphicConverter.

Så klø du bare på med AW........mange rundt omkring melder om bøvl med
Office til Mac, så hvorfor dog bruge penge på den pakke?

God fornøjelse fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Per Rønne

Dato : 03-02-03 14:41

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Så klø du bare på med AW........mange rundt omkring melder om bøvl med
> Office til Mac, så hvorfor dog bruge penge på den pakke?

Hvem dog? Det eneste der mangler er da Access ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Morten Lind

Dato : 03-02-03 14:55

Per Rønne <per@ronne.invalid> wrote:

> Hvem dog? Det eneste der mangler er da Access ...

Øhhh, Per......læs lige igen
M.

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-02-03 15:06

On Mon, 3 Feb 2003 14:41:10 +0100, per@ronne.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Hvem dog? Det eneste der mangler er da Access ...

Hvordan kan du bruge "mangler" og "Access" i samme sætning?

Fra : David Blangstrup

Dato : 03-02-03 18:01

On Mon, 3 Feb 2003 12:19:38 +0100, Morten Lind wrote
(in message <1fpt0o8.grwnn61rhwe0gN%mortenlind@mac.com>):

[snip]

> Du kan sagtens lade AppleWorks klare opgaven for dig, Du skal dog
> opdatere den til 6.2.4.
>
> Den både åbner og gemmer såvel Word som Excel, og makroer er den født
> til at lave.

Ikke i Mac OS X udgaven.

> Desværre er GIF-formatet taget ud, men så har du jo GraphicConverter.

Grim som arvesynden.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!