Per Rønne/PageMill
Fra : Morten Lind

Dato : 02-02-03 16:04

Hej Per....
Den fylder 9,5 MB, installeren altså - på engelsk.....så er der noget
manualstads og AcrobatReader og så er den på tre sprog, så samlet fylder
det nok lidt mere..

Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Per Rønne

Dato : 02-02-03 17:25

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Den fylder 9,5 MB, installeren altså - på engelsk.....så er der noget
> manualstads og AcrobatReader og så er den på tre sprog, så samlet fylder
> det nok lidt mere..

Var det ikke blevet til en slags gratisprogram? Jeg tror nemlig også at
jeg kunne bruge det .
--
Per Erik Rønne

Fra : Morten Lind

Dato : 02-02-03 17:59

Per Rønne <per@ronne.invalid> wrote:

> Var det ikke blevet til en slags gratisprogram? Jeg tror nemlig også at
> jeg kunne bruge det .

Jo, det var også umiddelbart min mening, men ved tjek af mine
Adobe-licenser er den iblandt.

Men hvis nu den kom til at ligge på ftp://mortenlind.dk i en mappe, der
måske kunne hedde PM/PR, tror du så ikke, det hele ville gå op i en
højere enhed?

Det kunne jo være, at Andreas fra igår læser med?

Jeg er ikke helt klar over, om vi gør noget forkert, men programmet er
mit og det står registreret i min kontooversigt hos Adobe.

På den anden side er det jo et udgået program, så jeg véd ikke, hvordan
man forholder sig til sådan noget?

Hej fra
Morten

Fra : Per Rønne

Dato : 02-02-03 18:11

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> På den anden side er det jo et udgået program, så jeg véd ikke, hvordan
> man forholder sig til sådan noget?

Pragmatisk. Som med Gyldendals Røde Ordbøger til MacOS [der nu også
findes i en uofficiel MacOS X version] .
--
Per Erik Rønne

Fra : Per Rønne

Dato : 02-02-03 18:58

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Men hvis nu den kom til at ligge på ftp://mortenlind.dk i en mappe, der
> måske kunne hedde PM/PR, tror du så ikke, det hele ville gå op i en
> højere enhed?

En gik vist ikke:

ftp> get
(remote-file) "Install PageMill® 3.0"
(local-file) "Install PageMill® 3.0"
227 Entering Passive Mode (80,62,40,68,55,254).
150 [WARNING: FILE MAY NEED RESOURCE FORK! FILE MAY NEED BINARY MODE! ]
ASCII transfer started (8744k).
ftp: local: Install PageMill® 3.0: Invalid argument
225 ABOR command successful.
426 Transfer aborted. Data connection closed.
ftp>

Men hvis jeg går ind på din maskine ved cmd-K fra Finder, og ved at
indtaste »ftp.//martinlind.dk« så får jeg din maskine ind på min
desktop. Du mangler bare at gøre en mappe offentlig.
--
Per Erik Rønne

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 02-02-03 20:18

> [...]

> Den fylder 9,5 MB, installeren altså - på engelsk.....så er der noget
> manualstads og AcrobatReader og så er den på tre sprog, så samlet fylder

PageMill er så gammelt at det er fra dengang Ruder Konge var knægt...

--
Peter - http://titancity.com/ , http://haxor.dk/islamnyt/
BLOOD OF LUCIFER - KLIP DIT HÅR OG FÅ ET ARBEJDE!!!

Fra : Morten Lind

Dato : 03-02-03 12:31

Peter Bjørn Perlsø <no_spam@invalid_email.com> wrote:

> PageMill er så gammelt at det er fra dengang Ruder Konge var knægt...

Nå, nå.....Peter - blot fordi du er i din ungdoms vår, sander du vel nok
værdien af de, der gik forrest, ikk`?

Og SÅ gammel er det da heller ikke....Købte de ikke CyberDog og lavede
det om til PageMill? Eller var det omvendt, eller noget helt tredie?

Men PM må være fra omkring sidste halvdel af halvfemserne, sådan cirka.

Tiden, Peter - bliver også lidt mere flydende, når man har levet lidt
længere....hæ, hæ Så du ender såmænd nok som ham dér Ruder Konge.

Se selv, hvad man kan drive det til, blot man har været knægt

Nå, undskyld drilleriet, Peter - jeg ku´ ikke lade være - Tak for i
lørdags..........

Morten

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-02-03 17:08

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Tiden, Peter - bliver også lidt mere flydende, når man har levet lidt
> længere....hæ, hæ Så du ender såmænd nok som ham dér Ruder Konge.

på et eller andet tidspunkt, ja...

> Se selv, hvad man kan drive det til, blot man har været knægt
>
> Nå, undskyld drilleriet, Peter - jeg ku´ ikke lade være - Tak for i
> lørdags..........

I lige måde!

Fra : Peter Kiil

Dato : 02-02-03 20:38

in article 1fprgfy.d49tg41mvummzN%mortenlind@mac.com, Morten Lind at
mortenlind@mac.com wrote on 02/02/03 16:04:

> [...]
> Den fylder 9,5 MB, installeren altså - på engelsk.....så er der noget
> manualstads og AcrobatReader og så er den på tre sprog, så samlet fylder

Send en email til Per.

--
/peter