QuarkPassport 4.1 på 9.1DK fejl 10 eller 1~
Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 01-02-03 22:45

Hejsa.

Jeg sidder med en Quark Xpress Pasport v 4.1, som bliver ved med at
genere mig på min PM 8600 med Dansk system 9.1.

PT er jeg igang med en conflict test med Conflict Catcher; men den
finder tilsyneladende ud af forskellige fejl, så jeg er lidt på bar
bund.

Fejlen opstår, når Quark skal til at åben Xtenseion manager under
"opstart".

Hvis jeg starter Mac'en op helt uden udvidelser, er der ingen problemer.

Min første gennemkørsel med CC gav følgende filer, der forårsagede
fejlen:
ATI Driver-opdatering
CarbonLib
ColorSync-udvidelse
Genvejsmenu-udvidelse
HTMLrenderingLib

Og nu er jeg igang med anden gennemkørsel, der pt har givet mig flg som
årsag:

Security Storage Module

Hjælp udbedes!!! Tak

/Sebastian

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Alex Sobocki

Dato : 03-02-03 12:43

Skift til InDesign 2.0.2 og glem alt om det gamle Q-program!!!

Hilsen
Alex

Fra : Tom Dissing

Dato : 03-02-03 13:30

Pjat !
Qxp. Er et fint pgm.

Plejer fejl 1 og 3 og 10 ikke at hænge sammen med for lidt hukommelse !?
Tom

PS
Bare vent til det kommer til OSX.. Allerede til sommer ( optimistisk)

Fra : Villy Erichsen

Dato : 03-02-03 17:15

Tom Dissing wrote:

> [...]
> Tom
>
> PS
> Bare vent til det kommer til OSX.. Allerede til sommer ( optimistisk)

Og sædvanen tro + min. 1/2 år inden det begynder at ligne noget brugbart.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Per Madsen

Dato : 03-02-03 14:13

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@mail.tele.dk> wrote:
¨
Har du ATM installeret?
--
Per Madsen
www.ecotox.dk

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 04-02-03 21:29

Hej Per

Per Madsen <permandREMOVE@cool.dk> wrote:

> Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@mail.tele.dk> wrote:
> ¨
> Har du ATM installeret?

Nej det har jeg ikke.

Mac'en har 320 Mb RAM - ingen virtuel og systemet bruger 46,2 Mb,
Quark har fået 34Mb

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 03-02-03 17:24

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@mail.tele.dk> wrote:

> Hjælp udbedes!!! Tak
>
> /Sebastian

Indesign.

Nuff said.

--
Peter - http://titancity.com/ , http://haxor.dk/islamnyt/
BLOOD OF LUCIFER - KLIP DIT HÅR OG FÅ ET ARBEJDE!!!

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 03-02-03 17:29

> [...]

> bund.
>
> Fejlen opstår, når Quark skal til at åben Xtenseion manager under

Har du prøvet at:

1. Slå alle Quark Xtensions fra (flyt evt. hele mappen til
skrivebordet).
2. Flytte Xpress valg til skrivebordet

Håber det er mere seriøst end "skift til program B, når program A melder
fejl".
--
Preben Bødker Nielsen . preben@ravnekrogen.dk
www.crwflags.com/fotw/flags/pea-roer.html

Fra : Tom Dissing

Dato : 03-02-03 18:11

Og tildele programmet væsentligt mere ram !
Og smide filen Quark Prefs ud på skrivebord, og genstarte Program !
Der er ind I mellem fejl I den pref, der gemmer sig I samme mappe som Quark
!
Tom

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 04-02-03 21:29

Hej Preben

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:
[snip]

> Har du prøvet at:
>
> 1. Slå alle Quark Xtensions fra (flyt evt. hele mappen til
> skrivebordet).
> 2. Flytte Xpress valg til skrivebordet

Begge dele er prøvet, og så virker Quark; men så snart jeg hælder XT på,
så får jeg problmer, medmindre at jeg har startet maskinen uden
udvidelser ;-(

> Håber det er mere seriøst end "skift til program B, når program A melder
> fejl".

Jeg takker for det konstruktive. Jeg har vlagt Quark og skal nok
andetsteds følge med i for og imod INdeSign og PageMaker og hvad der
ellers findes. Stop den del af tråden her, tak!!

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 04-02-03 22:08

> [...]

> Begge dele er prøvet, og så virker Quark; men så snart jeg hælder XT på,
> så får jeg problmer, medmindre at jeg har startet maskinen uden

Så kan du vælge mellem:

1. Den lange. Flyt een Xtension ind ad gangen og finde synderen.
2. Positivlisten. Flyt kun de Xtension ind du reelt har brug for her og
nu.
3. Publicer en liste over dine Xtensions her, måske en af os
Quarkbrugere falder over en "bomber".

> Jeg takker for det konstruktive. Jeg har vlagt Quark og skal nok
> andetsteds følge med i for og imod INdeSign og PageMaker og hvad der
> ellers findes.

Det var netop hvad jeg antydede.

>Stop den del af tråden her, tak!!

Skulle den kommentar ikke have stået under de "ikke konstruktive"
indlæg.

/Kvarken

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 05-02-03 01:14

Hej Preben

Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:

[snip]

Jamen er det i øvrigt ikke underligt, at det virker fint under system
7.5.5. og under 9.1 uden udvidelser???

/Sebastian

> Så kan du vælge mellem:
>
> 1. Den lange. Flyt een Xtension ind ad gangen og finde synderen.
> 2. Positivlisten. Flyt kun de Xtension ind du reelt har brug for her og
> nu.

PUHA ,-(

> 3. Publicer en liste over dine Xtensions her, måske en af os
> Quarkbrugere falder over en "bomber".

Måske jeg prøver det snart.

/Sebastian

Fra : Villy Erichsen

Dato : 07-02-03 17:11

Sebastian Adorján Dyhr wrote:

> Hej Preben
>
> Preben Bødker Nielsen <spam-01@tdcadsl.dk> wrote:
>
> [snip]

Prøv at se i din sys/udvidelsesmappe - er der noget der minder om QX tools?
Så se at få det fjernet - det samme i indstillingsmappen.
Så vidt jeg husker gjorde QX tools version 1 noget sligt . og iflg. en anden tråd
har du forsøgt at få *lortet* til at køre med 4.1
Såå mååske?