Att.: Per Rønne/Safari vs. IE
Fra : Morten Lind

Dato : 01-02-03 21:28

Hej Per....
Jeg har lige tjekket tidligere omtalte side i Safari og den viser "Ø"´er
som et Pi-tegn, så når du siger, at siden ser fin ud i Safari, kunne det
måske skyldes noget skrift-halløj hos mig?

Jeg kommer til at tænke på det, fordi jeg har en Linux-ven, der med egen
server har noget CMS kørende, hvor Æ,Ø & Å er underlige.

Jeg havde det også tidligere i Mail, hvor jeg var nødt til at stille
kodet tekst til vesteuropæisk et eller andet, men jeg har ikke haft det
siden, ja - det kan jeg ikke huske, men det kan da være, der skal ryddes
lidt op her

Hej fra
Morten Lind

--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Morten Lind

Dato : 01-02-03 21:53

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> kodet tekst til vesteuropæisk et eller andet, men jeg har ikke haft det
> siden, ja - det kan jeg ikke huske, men det kan da være, der skal ryddes

Lidt senere:

Hej igen, Per.....

Prøv at se, hvordan den vises, siden altså....i menuen til venstre og
i topmenuen, der ligger forkert m.m

http://mortenlind.dk/safari.jpg

M.

Fra : Per Rønne

Dato : 01-02-03 22:03

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Prøv at se, hvordan den vises, siden altså....i menuen til venstre og
> i topmenuen, der ligger forkert m.m

Jeg har set det. Jeg læste kun den normale tekst, ikke den med blå
baggrund - som viser √ i stedet for ø. Og måske også π [der er jo både
store og små ø'er].
--
Per Erik Rønne

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-02-03 22:12

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Jeg havde det også tidligere i Mail, hvor jeg var nødt til at stille
> kodet tekst til vesteuropæisk

Det skal jeg stadig ved modtagne mails fra visse afsendere.
Martin