Omnipage LE til Snapscan
Fra : Niels S. Eliasen

Dato : 01-02-03 11:39

Jeg er på jagt efter en Omnipage LE til Snapscan 1212u...
Har forespugt hos Agfa og de kan ikke hjælpe, men siger at det er ok
at få versionen fra "nogen" som en har en tilsvarende...
Sagen er i al sin enkelhed, at vi har knækket vores Omnipage LE CD,
og som sagt så kan Agfa ikke hjælpe og importøren vil ikke kendes
ved OEM eksemplarer...
Så..er der nogen som kan hjælpe med et eksemplar af denne ?

--
kind regards/mvh
Niels S. Eliasen mailto:nse@ruc.dk

".. and all these memories are to vanish like tears in the rain!"
final words from Rutger Hauer in "Blade Runner".

Fra : Morten Lind

Dato : 01-02-03 12:01

Niels S. Eliasen <nse@nidding.delfi-konsult.com> wrote:

> [...]
> ved OEM eksemplarer...
> Så..er der nogen som kan hjælpe med et eksemplar af denne ?

Niels.....hvis jeg får et par dage til at se mine CD´er igennem, er jeg
sikker på, den findes på en MacFormat-CD, ét eller andet sted, men du
har ret - den er godt nok svær at finde.

Hvilket styresystem benytter du?

Hej fra
Morten
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)

Fra : Niels S. Eliasen

Dato : 01-02-03 17:55

Tja.....allerhelst vil en X version være at foretrække, men MacOS9 kan
jo også bruges i en snæver vending...