GraphicConverter 4.5.3 - på dansk
Fra : Mogens Thyregod

Dato : 30-01-03 22:35

Så er GraphicConverter 4.5.3 på dansk til Classic og Mac OS X klar til
download, enten fra

<http://www.mothsoft.dk>

eller

<http://www.lemkesoft.biz>

Opdateringen indeholder flg. ændringer:

* tilføjet MRW-import
* tilføjet understøttelse for GIF'er med en usædvanlig
animationsudvidelsesbloklængde
* tilføjet mulighed for at arkivere PNG'er uden softwarenavn
* tilføjet mulighed for at medtage iptc-kommentar ved udskrivning
* tilføjet advarsel ved åbning af billeder med transparens
* tilføjet understøttelse for bikubisk skalering (med QuickTime 6 eller
nyere)
* forbedret fremvisningskvalitet i diasshow (med QuickTime 6 eller
nyere)
* forbedret rotationshastighed med bruger-defineret vinkel
* åbn-dialoger viser nu oversigter for QuickTime-kompatible dokumenter,
hvis der ikke findes en oversigt i dets ressource-gren
* roter vil nu også rotere alpha-kanal
* udskriv katalog giver nu mulighed for at separere mapperpå hver sin
side
* Photoshop plug-in-kompatibilitet forbedret (Vis pixel proc)
* fejl i omdøbning i konverter flere... rettet (introduceret i 4.5.2)
* muligt nedbrud under import af PNG'er med fyldige kommentarer rettet
* nedbrud ved konvertering af 64x64 pixel-dokumenter som Windows ICO
rettet
* interne ændringer og andre fejlrettelser

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Morten Lind

Dato : 31-01-03 10:19

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> [...]
> rettet
> * interne ændringer og andre fejlrettelser

TAK, Mogens(Jeg bliver ved at være lige imponeret)
M.
--
Hverken enten eller, blot både og....(ML)
Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst...(ML)