tdc-webmail død?
Fra : Martin Petersen

Dato : 30-01-03 08:06

Kan I heller ikke komme ind på siden:

http://mail.tdconline.dk/
(el. mail.opasia.dk)??

(OSX2.3, gælder alle browsere som jeg har. Alt andet web, news, mail
virker)

v.h
Martin

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-01-03 08:33

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Kan I heller ikke komme ind på siden:
>
> http://mail.tdconline.dk/
> (el. mail.opasia.dk)??
>
> (OSX2.3, gælder alle browsere som jeg har. Alt andet web, news, mail
> virker)

Det går fint for mig med Safari og OS X 10.2.3.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-01-03 09:24

> Det går fint for mig med Safari og OS X 10.2.3.

Hej Henrik

Tak for svaret.

Det er virkelig mærkeligt. Jeg kommer fint ind på:

http://kundeservice.tdconline.dk/mailservice/artikel.php?index_id=51

men når jeg så vil videre til:

http://mail.tdconline.dk/

sker der ikke en dyt. Safari melder bare at den ikke kunne åbne siden
efter 30 sekunder.
IE står bare i én uendelighed og siger "looking for
http://mail.tdconline.dk/"

Men måske er det bare Århus der er afskåret fra webmail i disse dage ...

V.h
Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 30-01-03 11:08

> [...]

> http://mail.tdconline.dk/"
>
> Men måske er det bare Århus der er afskåret fra webmail i disse dage ...

Problemet er nu indsnævret:

Man kommer fint indt ind på siden med Virtual PC (uff ...)
Og det viste sig også at min gamle mac med IE 5.1 og OS9.1 fint kommer
ind på den.
Det må være ét eller andet OSX-relateret problem. Netværks indstilling?
(Jeg synes deres netværksindstillinger er ulogiske og svære at finde
rundt i.)
I hvert fald vil hverken IE5.2, Safari (nyeste), el. Chimera åbne siden.
Jeg har ikke prøvet i classic endnu, eller bootet i 9. Men der vil den
sikkert godt.

v.h
Martin

Fra : Martin Petersen