minimering
Fra : Peter Ursin

Dato : 29-01-03 20:33

Hej,
Der var på enten mediamac.dk eller macnyt.dk på et tidspunkt sådan et
hack så vinduerne istedet for at minimere til docken minimerede på
skærmen. Ret smart, og yderst anvendeligt.
Nu har jeg fået ny maskine og har installeret 10.2 helt fra bunden, nu
kan jeg ikke længere få det til at virke. Er det nogen der ved om det er
rigtigt at man i 10.2.3 ikke længere kan bruge dette hack, eller det
bare er mig der gør noget forkert?

mvh
Peter Ursin

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 29-01-03 20:49

Peter Ursin <zorillaREMOVE@THISmyrealbox.com> wrote:

> [...]
> kan jeg ikke længere få det til at virke. Er det nogen der ved om det er
> rigtigt at man i 10.2.3 ikke længere kan bruge dette hack, eller det

Unsanity har lavet WindowshadeX, som skulle kunne gøre det, du snakker
om under 10.2.

http://www.unsanity.com/haxies/wsx/

Koster dog 7$.

--
Mikkel Pagh
Berlin

Fra : Michael Holm

Dato : 30-01-03 00:52

Mikkel Pagh <spiced.pork@ham.com> wrote:

> Unsanity har lavet WindowshadeX, som skulle kunne gøre det, du snakker
> om under 10.2.
>
> http://www.unsanity.com/haxies/wsx/
>
> Koster dog 7$.

Apple har gjort muligheden tilgængelig nu !
Hvis du "ctrl." klikker på minimer knappen så gør den det !
Eller du kan slå det til ved at sætte hak ud for "minimize in Place" i
"System Preferences" (under Dock)
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 30-01-03 01:02

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> Apple har gjort muligheden tilgængelig nu !
> Hvis du "ctrl." klikker på minimer knappen så gør den det !
> Eller du kan slå det til ved at sætte hak ud for "minimize in Place" i
> "System Preferences" (under Dock)

Ææhhh... virker ikke for mig under 10.2.3. Er du sikker på, at du ikke
har et eller andet ekstra installeret?

Fra : Michael Holm

Dato : 30-01-03 08:19

Mikkel Pagh <spiced.pork@ham.com> wrote:

> Ææhhh... virker ikke for mig under 10.2.3. Er du sikker på, at du ikke
> har et eller andet ekstra installeret?

Nu bliver jeg da usikker må lige checke min arbejdsmac
Later..
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-01-03 09:08

On Thu, 30 Jan 2003 8:19:28 +0100, Michael Holm wrote
(in message <1fplaxv.16g2sl247rb3tN%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com>):

Han _har_ noget ekstra installeret

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Michael Holm

Dato : 30-01-03 10:25

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> On Thu, 30 Jan 2003 8:19:28 +0100, Michael Holm wrote
> (in message <1fplaxv.16g2sl247rb3tN%kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com>):

> Han _har_ noget ekstra installeret

ja ja,, jeg indrømmer igen trykker alderen
(eller er det fordi jeg har en preview-beta-hemmelig version af 10.2.5 ?
)
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk