HP 2210 AIO...
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 27-01-03 15:19

Den medfølgende driver er lige til at hælde i lokummet - det siger HP
supporten i hvert fald og jeg kan konstarere at de har ret.

Nu har jeg så forsøgt at downloade en ny fra adressen
<ftp://ftp.hp.com/pub/softlib/software1/COL1830/mp-8512-1/2200_556_en.im
g.hqx> men der er absolut ikke hul igennem.

Er der nogen der ved hvor jeg ellers kan få fat i en ny driver til
tingesten så den kan fungere på en Performa 6400 (m. USB)?

--
vh Jesper

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 28-01-03 07:15

Jesper Møller-Fink wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor jeg ellers kan få fat i en ny driver til
> tingesten så den kan fungere på en Performa 6400 (m. USB)?

Det er der nu tirsdag 07:14
Men HP's FTP er ikke alt for pålidelig ;-(

--

Mvh.

Henrik Lindskou