Hvordan får jeg fat i mine gamle palm desk~
Fra : Jakob

Dato : 13-03-01 21:42

Som det muligvis er fremgået af mine indlæg på det seneste har jeg haft
problemer med at få palm desktop (og meget andet) til at fungere efter
jeg har lagt system 9.1 ind.

Jeg havde regnet med at jeg kunne lægge palm destop ind og derefter
lægge min gamle usermappe derover og få det til at fungere. Det kan jeg
bare ikke. Jeg har nu prøvet at installere det under 3 forskellige
systemer men kan ikke få fat i mine gamle data. Jeg kan godt få gang i
en hot sync, men selv om jeg har smidt min gamle usermappe over i palm
folderen og laver en "restore fra backup" sker der ikke noget ved det.
Ikke skyggen af de gamle data. Jeg har også prøvet at lægge det gamle
palm desktop ind incl. præferencer udvidelser startemner etc. Dette har
dog heller ikke hjulpet, ikke skyggen af mine gamle data....

Det meget uheldige er at min palm pilot i mellemtiden er gået kold så
den skulle genstartes. Derfor har jeg heller ikke dataene på den, så nu
springer koldsveden frem, det er satans så afhængig man bliver at sådan
noget moderne lort... Jeg tror der er en morale i det her...

Anyway, mit sidste håb er nu at der er nogen der ved hvordan denne kage
skal skæres. Jeg har fået en del gode råd om emnet allerede men har ikke
kunne få det til at virke så derfor spørger jeg endnu engang.

Som sagt har jeg en kopi af min gamle palm mappe med usermappe, backup
mappe og alt hvad der ellers hører til. Derudover har jeg en kopi af den
systemmappe jeg brugte på det tidspunkt. Jeg har også den nye version af
palm desktop. Hvis der er nogen der ud fra dette kan fortælle mig
hvordan jeg får mine gamle data tilbage bliver jeg MEGET glad

ps: Hver gang jeg installere den nye palm desktop får jeg beskeden at
installationen ikke var komplet. Jeg har hentet programmet fra 3
forskellige steder, via flere forskellige computere og installeret med
og uden udvidelser. Er det ikke mystisk at denne fejlmeddelelse altid
dukker op ?

De bedste hilsner

Jakob Højer Kristensen

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-03-01 22:20

In article <1eq898u.1s1nm2g1ynzlxwN%jaggehk@ofir.dk>,
jaggehk@ofir.dk (Jakob) wrote:

> ps: Hver gang jeg installere den nye palm desktop får jeg beskeden at
> installationen ikke var komplet.

Genopbyg skrivebordet umiddelbat før og straks efter installationen, og
se om ikke det hjælper.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 17-03-01 15:06

> Genopbyg skrivebordet umiddelbat før og straks efter installationen, og
> se om ikke det hjælper.

Det gør det ikke. Jeg snakkede med palm support han mente det var fordi
appletalk var aktiv men det hjalp ikke at slå den fra.

Selv om jeg får den fejl ser det ud til at programmet virker...

Hygge

Jakob