HTML i email
Fra : Ukendt

Dato : 28-02-03 07:17

For at begrænse mængden af de sendte data vil jeg gerne vide hvor lidt jeg
kan nøjes med at sende med.

Jeg har selvfølgelig prøvet det af på et par webmail accounts men er
interesseret i om der findes generelle retningslinjer for anvendelsen af
html i emails.

tabel?

Så jeg håber at nogen herinde har erfaringer og viden at dele ud af.

Claus

Fra : Jesper Harder

Dato : 28-02-03 16:14

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> writes:

> Jeg [..] er interesseret i om der findes generelle retningslinjer for
> anvendelsen af html i emails.

Ja, det gør der. RFC 2557 angiver hvordan man skal bruge HTML i email:

<http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2557.html>

> indhold op i en tabel?

Du skal have det hele med -- HTML i email skal også overholde
HTML-standarden.

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-03 18:39

"Jesper Harder" <harder@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det gør der. RFC 2557 angiver hvordan man skal bruge HTML i email:
>
> <http://rfc.sunsite.dk/rfc/rfc2557.html>

Tag det var lige den jeg skulle bruge :)

> Du skal have det hele med -- HTML i email skal også overholde
> HTML-standarden.

Æv da også...... Mere at sende...... Well men sådan er det alså bare :(

Claus

Fra : Thore Sorensen

Dato : 01-03-03 10:14

On Fri, 28 Feb 2003 07:16:52 +0100, "Claus Nygaard-Pedersen"
<cnpatofir.dk> wrote:

>For at begrænse mængden af de sendte data vil jeg gerne vide hvor lidt jeg
>kan nøjes med at sende med.

Jada...send mailen i ren/klar ascii...fås ikke mindre...

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952

Croma 2.0ie 1993