Spørgsmål til online brugere
Fra : Ukendt

Dato : 26-02-03 12:14

Hej

Jeg har følgende kode:

---------------------------------------
Oprettet en blobal.asa fil med følgende
---------------------------------------

<script language=VBScript runat=Server>

Sub Application_OnStart
Application("WhoOn") = 2
End Sub

Sub Application_OnEnd
'---nothing here
End Sub

Sub Session_OnStart
'---lock Application variable before updating
Session("Start") = Now
Application.Lock
Application("WhoOn") = Application("WhoOn") + 1
Application.Unlock
End Sub

Sub Session_OnEnd
Application.Lock
Application("WhoOn") = Application("WhoOn") - 1
Application.Unlock
End Sub

</script>

---------------------------------------
Koden der ligger i body i min asp fil
---------------------------------------

<% Response.Write "Der er" & Application("WhoOn") & " Online" %>

Mit problem er bare at når jeg går på min hjemmeside vha:
http://localhost/ksbh/nye/menu.asp kan jeg ikke se at jeg selv er online. Er
det fordi jeg kører siden fra serveren og ikke har trafik udefra.

På hjemmesiden står kun "Der er Online". Jeg har jo sat en startværdi til 2.
Så burde der i hvert fald ikke stå 2?

Håber i kan hjælpe

Tak

Fra : Martin Poulsen

Dato : 26-02-03 12:27

Hans N R wrote:

> <script language=VBScript runat=Server>

Det ligner jo unægteligt noget ASP/VBScript. Spørg i
dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp.

--
Martin