Rykning til venstre?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 13-03-01 20:08

Hej,

width=33%. Men når tabbellen vises er <td>'er ganske vist ca. 33 % (de
fylder i hvert fald lige meget), men hele tabellen er rykket list til
venstre, så afstanden fra den <td> der er længst til venstre og til venstre
skærmkant ikke er den samme som afstanden fra den <td>, der er længst til
højre til højre skærmkant.

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-03-01 20:21

Rasmus Nielsen <rasmusn@rasmusn.dk> skrev

> ikke er den samme som afstanden fra den <td>, der
> er længst til højre til højre skærmkant.

Det skyldes sikkert at der er afsat plads til en scrollbar.

--
Allan

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 13-03-01 23:05

Rasmus Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> men hele tabellen er rykket list til venstre, så afstanden
> fra den <td> der er længst til venstre og til venstre
> skærmkant ikke er den samme som afstanden fra den <td>,
> der er længst til højre til højre skærmkant.

Hej Rasmus,

3 gange 33% = 99%

Mon ikke det er den sidste procent der spøger

Jonas